  • 1. Data: 2009-06-09 22:33:31
    Temat: swiadome NTG - samochod - jazda bokiem
    Od: kasior <u...@g...pl>

    witam :)

    potrzebuje porady. albo antyrady.

    w samochodzie mamy 8 siedzien.
    drugi rzad siedzen jest obrotowy. moze być przodem do kierunku jazdy,
    tylem lub bokiem. w kazdej opcji każde miejsce ma swoje pasy.

    i teraz - czy sa/znacie/wyobrazacie sobie jakies przeciwwskazania do
    jezdzenia "bokiem"? jakies przepisy? bo ja wiem... unijne?
    wzgledy bezpieczeństwa? zdroworozsadkowe?

    dzięki za pomoc :)
    ewentualne zjebki olewam :)

    PS: to zawoalowana informacja, ze jedziemy do PL. w srodku lipca
    bedziemy tez w Wawie. stoja 2OO?
    PPS: kto to prorokowal, ze nie wytrzymam bez czytania tych cholernych
    precli? podczytuje :) i se znowu zasubskrybuje, a niech...

    --
    2% Kasior
    Jane Power Twin :)

  • 2. Data: 2009-06-09 22:47:18
    Temat: Re: swiadome NTG - samochod - jazda bokiem
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "kasior" <u...@g...pl> napisał

    > i teraz - czy sa/znacie/wyobrazacie sobie jakies przeciwwskazania do
    > jezdzenia "bokiem"? jakies przepisy? bo ja wiem... unijne?

    Jakies musza byc. Nie dostanie homologacji unijnej np. terenowka
    z laweczkami z tylu rownoleglymi do osi pojazdu.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2009-06-10 01:16:01
    Od: "Wieca" <w...@p...onet.pl>

    kasior napisał(a) :
> [...]
    > PPS: kto to prorokowal, ze nie wytrzymam bez czytania tych cholernych
    > precli? podczytuje :) i se znowu zasubskrybuje, a niech...

    Wszelki duch !

    --
    pozdr
    Wieca

  • 4. Data: 2009-06-10 01:22:36
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "kasior" <u...@g...pl> wrote
    [...]
    Nigdy nie zrozumiem takich dylematow.
    Masz zarejestrowana ta drynde?
    Wazne badanie techniczne?
    To o co chodzi???

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 5. Data: 2009-06-10 05:24:52
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***kasior

    i teraz - czy sa/znacie/wyobrazacie sobie jakies przeciwwskazania do
    jezdzenia "bokiem"? jakies przepisy? bo ja wiem... unijne?wzgledy
    bezpieczeństwa? zdroworozsadkowe?

    Przodem i tylem no problem, sa do tego skonstruowane - choc w niektorych
    autach (n.p. mercedes 124) jazda tylem dozwolona jest dla osob do 50 kg
    (circa) czyli dla dzieci ale tam jest problem konstrukcji zaglowkow.
    Bokiem oprocz zdrowego rozsadku, przepisy dopuszczaja jazde tylko w
    autobusach miejskich (posiadajacych miejsca do stania), bo przeciez pasy
    wtedy nie zadzialaja...
    Zakladam ze auto wyprodukowane po 31.05.1995
    Oczywiscie lektura homologacji danego pojazdu moze sporo wyjasnic no i tzw
    manual.

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 6. Data: 2009-06-10 05:29:49
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    kasior napisał(a)
    > ewentualne zjebki olewam :)

    K... mać! Rzadko się spotyka barana, króry na dodatek w pełni świadomie
    chwali się, że jest chamem. Mam nadzieję, że takich jest naprawde niewielu.

    --
    Akarm
    Dialog - na pohybel! OE - wiwat!

  • 7. Data: 2009-06-10 05:37:26
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Akarm pisze:
    > kasior napisał(a)
    >
    > K... mać! Rzadko się spotyka barana, króry na dodatek w pełni świadomie
    > chwali się, że jest chamem. Mam nadzieję, że takich jest naprawde niewielu.

    to się kolega przedstawił społeczeństwu.

    --
    gildor
    9'99

  • 8. Data: 2009-06-10 06:10:36
    Od: n...@s...com

    On Wed, 10 Jun 2009 07:37:26 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >to się kolega przedstawił społeczeństwu.

    Chyba raczej milionom czytelnikow.

    Kasior: na chlopski rozum 'wbok' bedzie niebezpiecznie, w razie Niemca
    pasy nie zabanglaja jak powinny.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 9. Data: 2009-06-10 06:12:16
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Akarm pisze:
    > kasior napisał(a)
    >
    > K... mać!

    Ić pobiegaj.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 10. Data: 2009-06-10 06:17:02
    Od: Magic <m...@w...pl>

    kasior pisze:

    > i teraz - czy sa/znacie/wyobrazacie sobie jakies przeciwwskazania do
    > jezdzenia "bokiem"?

    Przede wszystkim zakres ruchu szyi - w razie W przeciążenie znacznie
    łatwiej skręci Ci kark. Poza tym nie zadziałają skutecznie pasy.

    > PS: to zawoalowana informacja, ze jedziemy do PL. w srodku lipca
    > bedziemy tez w Wawie. stoja 2OO?

    Stoją.

    > --
    > 2% Kasior