  • Data: 2018-08-25 23:58:22
    Temat: Re: (symulacja) czy to fizyczne?
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 25 sierpnia 2018 21:30:10 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
    swoją stronę "Szyk Cech o sobie" dodając akapit "Moje marzenia" w którym napisałem,
    że uczę się angielskeigo jednak nie mam praktyki w mówieniu i dlatego będę musiał nad
    tym popracować po skończeniu nauki z moim programem - i to się stało w tym tygodniu -
    ja myślę, że to "zaczepienie" przez obcokrajowca mogło być "testem" zdolności
    językowych w wykonaniu spec. służb - bo już dawno nic takiego mi się nie zarzyło).

    > To, że mnie inwigilują w 100% to jedno, ale to z czym się przed innymi wygadam, to
    drugie - oni wiedzą wszystko na mój temat, tyle że do działania przystępują gdy się
    wysypię z info przed innymi. Nie jest dla mnie jasne czemu przyjmują takie
    ograniczenie, może nie chcą odbierać mi wszystkich szans, bo to nie legalne - trudno
    mi coś sensowniejszego wymyśleć.

    wg mojej opini nic szczegolnego ci nie grozi, moge cie tym pocieszyc.. mozesz wiec
    moim zdaniem zachowac spokoj i dobry humor, nie przejmuj sie tez tymi nudnymi
    baranami, bo nie ma czym, zieaw

    jesli o mnie chodzi to twoje opowiesci traktuje neutralnie, nie orzekam ze sie znimi
    zgadzam ani nie zgadzam, traktuje neutralnie jako ciekawą opowiesc, dosyc zwartą
    logiczna i ciekawą -co prawda musze przyznac ze o ile opowiesci o szarakach sa zwarte
    i logiczne to tam gdzie piszesz o 'symbolizmie' to juz jest
    nieco wyzsza jazda (wyzsza szajba mozna nawet powiedziec - mowie to na pol
    metaforycznie ale akurat z tym symbolizmem to bym chyba troche uwazal ;c)

    czy ten symbolizm wynika z prac pająka czy sam moze jakos do tego doszedles?
    mozesz cs wiecej o tym powiedziec ? np jak rozumiesz jego znaczenie, ew cokolwiek
    waznego co sie z tym wiaze..