    From: q...@t...no1 (Queequeg)
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: (symulacja) czy to fizyczne?
    Date: Mon, 27 Aug 2018 10:55:58 +0000 (UTC)
    <5b819507$0$671$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@t...no1>
    <plsgtq$1sph$1@gioia.aioe.org>
    <9...@t...no1>
    <6...@g...com>
    <a...@g...com>
    <0...@g...com>
    <0...@t...no1>
    <9...@g...com>

    g...@g...com wrote:

    > Wielokrotnie zdarzało mi się z nim dyskutować, zaś poziom rozmów
    > z nim był dużo wyższy od poziomu "dyskusji", jakie przeprowadzałem na
    > tej grupe i na pl.comp.lang.c z wieloma innymi osobami.

    No cóż... to ciekawe. Moim zdaniem Fir nie reprezentuje sobą żadnego
    poziomu. Nie ma ani wiedzy programistycznej ani chęci, żeby tę wiedzę
    zdobyć.

    Z drugiej strony z chęcią przeczytałbym posty o których mówisz, że były
    na poziomie. Pamiętasz może, w których to było wątkach? Może się mylę.

    > Z moich obserwacji wynika, że Fir szanuje osoby, które jego szanują,
    > i nie szanuje osób, które jego nie szanują. Wydaje mi się to całkiem
    > uczciwe.

    Wiele osób go szanowało. Ja też próbowałem. W momencie, kiedy leci na
    Ciebie stek bluzgów, przestajesz kogoś szanować.

    > Jest też bardziej otwarty intelektualnie od każdej innej osoby, jaką
    > spotkałem na tych grupach.

    Otwarty na co? Na teorie Szyka na temat kosmitów?

    Moim zdaniem jest ostatnią osobą, o której można powiedzieć, że jest
    otwarta na wiedzę lub na merytoryczną dyskusję. Udowodnił to wiele razy.

    Fir od jakiegoś czasu udziela się łamaną angielszczyzną na grupie
    comp.lang.c, przy czym większość stałych bywalców, reprezentujących sobą
    dużo wyższy poziom od niego, ma go w filtrach obok innych oszołomów i
    trolli i to bynajmniej nie z powodu jego bardzo niskiego poziomu
    językowego.