    From: q...@t...no1 (Queequeg)
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: (symulacja) czy to fizyczne?
    Date: Mon, 27 Aug 2018 12:39:24 +0000 (UTC)
    <5b818a34$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@t...no1>
    <5b81c644$0$595$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@t...no1>
    <5b83ba0d$0$614$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@t...no1>
    <5b83de89$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@t...no1>
    <5b83e7bb$0$683$65785112@news.neostrada.pl>

    Kviat wrote:

    > Czyli burzę wywołują ci, co się sprzeciwiają rasizmowi, a nie rasiści.
    > Brawo.

    Rozsądny człowiek potrafi wszystko zobaczyć w pewnej perspektywie. Fanatyk
    patrzy jednostronnie i czarno-biało. Ty uczepiłeś się rasizmu u Szyka a)
    wyciągając go z kontekstu (rasistowska wypowiedź padła z ust osoby, której
    kontakt z rzeczywistością jest ograniczony) i b) eskalując go do rozmiarów
    dużo większych, niż faktycznie wystąpił (wypowiedź na temat wyższości raz
    po pierwsze była tylko kroplą w morzu jego innych wynurzeń na temat UFO,
    po drugie nigdzie nie nawoływał do nienawiści na tle rasowym).

    To naprawdę bardzo proste, Kviat. Jeśli zrozumienie tego przekracza Twoje
    możliwości poznawcze, to niestety nie potrafię ci tego jaśniej jaśniej
    wytłumaczyć. Pozostaje współczuć i przesłać ci te życzenia, które tak
    chętnie przekazujesz wszystkim, którzy nie zgadzają się z Twoją ideą, jak
    powinni myśleć ludzie.

    > Logika godna programisty. Mam nadzieję, że piszesz gierki na smyrofony,
    > a nie programy, od których zależy ludzkie życie.

    Mam nadzieję, że nie piszesz nic, przy czym trzeba racjonalnie myśleć.

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Również.