    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Mon, 27 Aug 2018 06:54:55 -0700 (PDT)
    <0...@g...com>
    <5b819507$0$671$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@t...no1>
    <plsgtq$1sph$1@gioia.aioe.org>
    <9...@t...no1>
    <6...@g...com>
    <a...@g...com>
    <0...@g...com>
    <0...@t...no1>
    <9...@g...com>
    <4...@g...com>
    Subject: Re: (symulacja) czy to fizyczne?
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2018 15:48:35 UTC+2 użytkownik fir napisał:

    > szczerze mowiac to tak nie jest... ogolnie problemem kolegi jest toz e mylnie
    zaklada ze rozmawia z ludzmi ktorzy sa na jakims poziomie nie wiem powiedzmy
    porownywalnym do ucznia dobrego
    > liceum (takiego nastawionego na zdobywanie wiedzy)
    >
    > niessty tak nie jest tutejsze
    > talatajstwo raczej przypomina bohaterów serialu o kiepskich (ktory tez pewnie
    > oglądają) sa to typowe matoly mowiac w skrocie
    >
    > jest to smutne ale nie da sie zaprzeczyc faktom, a fakty nieststy widac
    >
    > jesli kolega uswiadomi sobie to i bedzie nadal takim laskawym opiekunem dresiarstwa
    to kolega ma chyaba cos gorzej z głowa niz szyk

    > i to jest dla mnie tez swoja droga problem, jesli kolega sie tu troche nie
    podciągnie to tez bede musial kolege wywalic z listy rozmówców bo robi sie troche
    zbyt przymulascie

    ps nie twierdze ze szyk ma tak bardzo cos zle z glową, (pewnymi swoimi wgladami
    nprawde mi zaimponowal szkoda ze nei che wiecej opowiedziec bo to bylo naprawde
    ciekawe ) bardziej chodzilo mi o kolegi wlasna opinie na ten temat... dla mnie
    wyrozumialosc dla baranow jest ok ale nie
    na grupie z ambicjami akademickimi czy pokrewnymi