    From: q...@t...no1 (Queequeg)
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: (symulacja) czy to fizyczne?
    Date: Mon, 27 Aug 2018 14:02:18 +0000 (UTC)
    <5b819507$0$671$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@t...no1>
    <plsgtq$1sph$1@gioia.aioe.org>
    <9...@t...no1>
    <6...@g...com>
    <a...@g...com>
    <0...@g...com>
    <0...@t...no1>
    <b...@g...com>

    s...@g...com wrote:

    Ok, dam się wciągnąć w dyskusję.

    > Zdajesz sobie sprawę, że większość ludzi z twojego otoczenia to ćwierć
    > mózgi?!? 60% gospodarstw domowych w Polsze nie ma ani grosza
    > oszczędności - wydają wszystko na pniu. To tylko jeden wskaźnik.

    Mimo wszystko żadna z tych osób nie twierdzi, że rozmawia z UFO.

    > Ja już nie mogę!!! A wierzysz w prąd elektryczny?!? w magnetyzm?!? pole
    > elektryczne?!? przepływ informacji?!? magazynowanie danych?!? Tego
    > wszystkiego nie widać i nie udowodnisz mi, że to istnieje! A kopnięcie
    > prądem? Powiem, że użyłeś czarów!

    Nie *wierzę* w żadną z tych rzeczy. Idee, która stoją za tymi zjawiskami,
    wyjaśniają zachowanie tych zjawisk i przez to dają im nazwę.

    To, co kopie, nazywam właśnie prądem elektrycznym. To, co przyciąga do
    siebie dwa magnesy, nazywam polem magnetycznym.

    > Wiesz co?!? Ja bym się nie zdziwił gdybyś w kolejnym życiu został
    > zwierzęciem. A wiesz dlaczego?!? Bo zwierzęta prowadzą uproszczone życie
    > - a Tobie najwidoczniej taki tryb życia odpowiada.

    Nie znam dowodów na istnienie reinkarnacji. Jeśli masz weryfikowalne
    dowody na jej istnienie, to dlaczego się nimi nie podzielisz?

    > Kolejną mądrość chlapnąłeś! Schizofrenia to: podsycanie błędnych
    > poglądów przez Ufo za karę za jakieś grubsze zboczenia i brak pracy. W
    > końcowym stadium każdego "epizodu" Ufo doprowadza do ostrego konfliktu z
    > otoczeniem (na bazie wypracowanych urojeń).

    Ponownie: poproszę o weryfikowalne dowody. W innym przypadku jest to ślepa
    wiara, która niczym nie różni się chociażby od wiary kleru, którym tak
    pogardzasz.

    > warunkiem wyjścia z psychiatryka jest zgoda na leczenie w domu (bez tego
    > każdego trzymają w tych więzieniach nawet jak nie ma żadnych objawów).

    To prawda, że leczenie (nie tylko psychiatryczne, ale każde inne) w Polsce
    pozostawia wiele do życzenia.

    > Ta... Debil co nie wie jak działa najprostszy układ cyfrowy (nawet nie
    > komputer) powie Ci jak żyć i co jest prawdą a co urojeniem - tylko dla
    > tego, żę jemu więcej można po studiach (są jakieś nie jasne ulgi dla
    > takich ludzi - tz. Ufo traktuje ich ulgowo) i że ma pracę (kit, że gówno
    > wartą i nić w życiu nie zrobi snesownego (mając pracę też więcej
    > człowiekowi wolno).

    Nie musi wiedzieć, bo elektronika cyfrowa nie jest jego specjalizacją.
    Jego specjalizacją jest psychiatria, to jej poświęca czas, energię, to
    pacjentów psychiatrycznych bada, to z nimi pracuje.

    > Ty to masz jazdy!!! To wyssane z palca brednie nie do przyjęcia dla
    > żadnego inżyniera!!!

    Żeby coś krytykować, trzeba najpierw to poznać, Szyku.

    > Ja Ci mówię: są miniaturowe implanty wszczepiane w lewą skroń i w nogę
    > między kolenem a kostką.

    Czy masz, lub jesteś w stanie zdobyć, dowody na istnienie tych implantów?
    To byłoby coś.

    Chciałbym uwierzyć. Przekonaj mnie.

    > Nie wierzysz?!? To wspomnij sobie swój ostatni sen - to był w całości
    > materiał z Ufolskich komputerów wysterowanych na twój ośrodek wzroku.

    Znów: na jakiej podstawie tak twierdzisz? Masz jakieś badania na poparcie
    tej tezy?