  • Data: 2019-11-05 01:51:57
    Temat: Re: synchroniczna dioda
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > To jest jego taka maniera czy on tak dla jaj przeciąga?

    Chyba maniera. Ma drugi kanal z filmami, w ktorych mowi po Czesku, i tam
    mowi, jak na moje ucho, normalnie. Natomiast... da sie przyzwyczaic, tez
    mi to na poczatku przeszkadzalo, ale obejrzalem chyba wszystkie jego filmy
    i juz nie przeszkadza. Poza tym gosc jest ogolnie mega sympatyczny,
    przynajmniej po filmach takie sprawia wrazenie. I po stronie (danyk.cz).

    Inna sprawa, ze mysle, ze ja sam wcale nie mam lepszego akcentu. Na pewno
    mam polskie nalecialosci, ktorych sam nie slysze, ale ktos z zagranicy bez
    problemu by uslyszal. Chyba zyjac w danym kraju nie da sie inaczej.

    Zareklamuje sie, bo to i tak tylko trailer a kanal poki co stoi pusty.
    Kiedys nie bedzie pusty, ale poki co jest :( http://youtu.be/wMFDf-MLgOI