  • 11. Data: 2011-07-11 16:20:42
    Temat: Re: szok!!!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >zaprzyjaznionej szkole pada dsl, zglaszam awarie we wtorek. odbiera
    >pani w miare kumata, ktora mowi ze restartuje port. nie pomaga,
    >zarejestrowala zgloszenie + info ze czas usuniecia awarii 24h przy
    >czym ten czas liczony jest w czasie pracy technikow (relacom). sroda,
    >nikt nie dzwoni, nikt sie nie pojawia - dzwonie (naiwnie;) sie
    >przypomniec, pani wysyla monit do technikow. sroda wieczor dzwoni pan
    >ze jest na miejscu, tyle ze mnie nie ma wiec sie umawiamy na
    >czwartek. w czwartek o 9 przyjezdza pan i wymienia uszkodzony modem.

    I to jest ten wyzszy standard obslugi w IDSL ?

    Bo ja ostatnio mialem kilka awarii neo, ale zalatwiali sprawe w ciagu
    godziny.
    Pani cos probowala zdalnie, przekazywala dalej, fachowiec dzwonil,
    naprawial .. milo, szybko i przyjemnie, zupelnie jakby to nie TP byla.
    Jedyny zarzut ze te przerwy w ogole sie zdarzyly - jedna na 5 lat to
    bylaby dopuszczalna, a tu cos co pol roku ..

    J.

  • 12. Data: 2011-07-11 17:14:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" napisał w wiadomości
    Użytkownik "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    >Ty poważnie?

    Takie jest od pewnego czasu wrazenie. Albo sie pokolenie w obsludze
    zmienilo, albo w kierownictwie, albo popatrzyli w wyniki ..

    J.

  • 13. Data: 2011-07-13 20:24:18
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 11-07-2011 18:20, J.F pisze:
    > Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    >
    > I to jest ten wyzszy standard obslugi w IDSL ?

    no ba. pamietam jak w miejscowosci w ktorej mieszkam, w 1996 gdy po raz
    pierwszy korzystalem z internetu przy pomocy 0202122, co ktores
    polaczenie z netem konczylo sie zawieszeniem linii. szlo sie wtedy na
    poczte (nad ktora byla centrala) wisial tam taki automat bez mozliwosci
    wrzucenia monety, podnosilo sie sluchawek i po chwili zglaszal sie pan.
    panu sie mowilo ze telefon wisi, a pan mowil zaraz odwiesze. czasem
    robilem trzy kursy dziennie. miejscowosc ma 45 tys mieszkancow i jest
    'sypialnia gdyni', dzis oczywiscie tego problemu juz dawno nie ma.

  • 14. Data: 2011-07-14 09:07:26
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "K" <g...@z...gov.pl> napisał w wiadomości
    (...)
    > panu sie mowilo ze telefon wisi, a pan mowil zaraz odwiesze. czasem
    > robilem trzy kursy dziennie. miejscowosc ma 45 tys mieszkancow i jest
    > 'sypialnia gdyni', dzis oczywiscie tego problemu juz dawno nie ma.

    Pewnikiem Strowger to był... Stawiam na zjechane, lub niewymiarowe szczotki
    w wybieraku, jedna mogła styknąć do sąsiedniego styku (poziom niżej lub
    wyżej) i zamknąć obwód, jaki zamknięty byc nie może. Pracowałem na 32AB i
    prawie rok ganiałem jedno takie uszkodzenie...

    --
    127.0.0.1 www.facebook.com
    127.0.0.1 www.twitter.com

  • 15. Data: 2011-07-14 09:09:01
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    > Użytkownik "wiatrak" napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    > Takie jest od pewnego czasu wrazenie. Albo sie pokolenie w obsludze
    > zmienilo, albo w kierownictwie, albo popatrzyli w wyniki ..

    Dupkiem i idiotą byłby sprzedawca takiego rozmniaru jak Tepsa, gdyby
    ignorował statystyki...
    Zatem, nie wykluczam, że zmieniła się część załogi zarzadzającej i zaczęli
    brać wyniki pod uwagę.

    --
    127.0.0.1 www.facebook.com
    127.0.0.1 www.twitter.com

  • 16. Data: 2011-07-14 14:27:13
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 14-07-2011 11:07, Araneus Diadematus pisze:

> [...]
    > niżej lub wyżej) i zamknąć obwód, jaki zamknięty byc nie może.
    > Pracowałem na 32AB i prawie rok ganiałem jedno takie uszkodzenie...

    aa, toto mialo wowczas 20 wyjsc na zero, wiec posilkowalem sie dodakowym
    kontem dialup u prywatnego isp na zwyklej miejskiej linii.

  • 17. Data: 2011-07-15 02:01:09
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    > aa, toto mialo wowczas 20 wyjsc na zero, wiec posilkowalem sie dodakowym

    AA - różnice głównie w budowie przekaźników, działania zespołu abonenckiego,
    oraz okablowaniu wybieraków i rodzaju próby zajętości łącza, mechanicznie w
    zasadzie to samo, z takich samych mniej, lub bardziej syfiastych materiałów
    (1) składane - wężyki, szczotki, takowoż pola stykowe

    > kontem dialup u prywatnego isp na zwyklej miejskiej linii.

    Cóż... gorzej, gdy trakt międzycentralowy kaszanił transmisję na całego,
    uchomerycznie OK, a łączność nie szła, lub z wielkim trudem... a innym
    razem, uchometrycznie zgrzyty i jęki, a szło stabilne 14400...
    Ja pamiętam, jak w '94 dialupowałem sobie na Polibudę, gdzie konto miałem po
    dużej znajomości (szczegóły zachowam). Modem 2400 (w pracy rzecz jasna,
    nockami, oczywiście, jak zrobiłem powierzone zadanie, to kręciłem(2), czasem
    nawet ponad 200 razy), Kermitem chlane pliczki (niedużo, bardziej na
    spróbowanie), luzblus :) Numer miejski, o 0202122 nie słyszano i Tepsa nawet
    się wypierała :) Do domu modem kupiłem '96. Mam do dzisiaj, 28800.
    Prywatnego dialupu nie wyrabiałem, jakoś nie chciałem bawić się w
    formalności, udawało się przecierpieć problemy, choć konieczna była prosta
    modyfikacja w Rejestrze (W98), podwyższająca "oryginalny" limit wynoszący
    100 prób.
    Mój rekord to 412 podejść.

    (1) Oryginalne Strowgery, sprowadzone z Anglii (chyba stamtąd, jestem
    skołowany - info niepotwierdzone), miały bardzo dobre części, wężyki
    najpierw się urywały, potem dopiero łapały przerwy, w polskich często
    odwrotnie. Szczotki stykowe - widziałem osiemnastoletnie oryginalne - niemal
    nie ruszone. Polskie bywało, że po 2 tygodniach się ścierały. Zapadki (aby
    się piasta nie cofała) oryginalnie hartowane, polskie gięły się w palcach.
    Klima - w Polsce o niej nie myślano, pozostawało okno, otworzyć, zamknąć, a
    kurz syfił po stykach...
    A najgorsze, ze owe oryginalne, DOBRE jeszcze części, w ramach jakiejś
    pojebanej racjonalizacji, modernizacji, czy jaka cholera, pojęcia nie mam,
    wymieniano na badziewne polskie, mimo, że oryginały się jeszcze nie
    pozużywały..

    (2) Program za mnie robił, nie pamiętam, czy popychałem coś... chyba tak,
    ale też powtarzał... nie wiem, czy wtedy ktokolwiek wygrałby ze mną pewne
    specyficzne mistrzostwo - w ciągu max. 1 minuty (po 60 sekundach
    nieaktywności połączenie było automatycznie rozłączane, a ponownie się
    dostać było bardzo trudno) trzeba było wstać od kompa, wyjść na korytarz,
    dobiec do kibla, odlać się, wrócić i zrobić jakąkolwiek aktywność... bywało,
    że wodę spuszczałem "w drugiej transzy", bo po większym piciu (herbaty,
    coli, itp) :)) nie stykło czasu... :)
    Ech, stare czasy, nie wrócą już... :)

    --
    127.0.0.1 www.facebook.com
    127.0.0.1 www.twitter.com

  • 18. Data: 2011-07-15 10:47:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Araneus Diadematus" napisał w wiadomości

    >Dupkiem i idiotą byłby sprzedawca takiego rozmniaru jak Tepsa, gdyby
    >ignorował statystyki...
    >Zatem, nie wykluczam, że zmieniła się część załogi zarzadzającej i
    >zaczęli brać wyniki pod uwagę.

    W wynikach i statystykach rzadko pisze "klient powiedzial ze nie chce
    miec z nami nic wspolnego i za ch* nie wroci".

    Musza spasc wyniki na tyle, zeby polecial prezes lub dyr d/s
    marketingu, nowy odwazyl sie siegnac do zrodel, wysluchac opinii
    klientow .. a ekonomii nie zmieni - wyniki nadal beda spadaly :-)

    No ale pare ankiet telofnicznych bylo i o zadowolenie z uslug TP mnie
    pytano.

    I zmienilo sie wiele na plus. I prezes chyba tez sie zmienil, bo o ile
    pamietam to przeszedl ktos z Lukasbanku.

    J.

  • 19. Data: 2011-08-01 12:47:49
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    (...)
    > W wynikach i statystykach rzadko pisze "klient powiedzial ze nie chce miec
    > z nami nic wspolnego i za ch* nie wroci".

    Już by to wyglądało, gdyby w raporcie napisano "klient powiedział >>mam was
    w dupie<<"...

    > Musza spasc wyniki na tyle, zeby polecial prezes lub dyr d/s marketingu,
    > nowy odwazyl sie siegnac do zrodel, wysluchac opinii klientow .. a
    > ekonomii nie zmieni - wyniki nadal beda spadaly :-)

    Heh... tylko wlaśnie, O ILE musiały by te wyniki spaść, czy o 9%, czy o 90%
    ?

    > No ale pare ankiet telofnicznych bylo i o zadowolenie z uslug TP mnie
    > pytano.

    A i owszem, mnie też trafiło, nawet chyba więcej niż raz... tylko już kapke
    czasu minęło i pozapominałem, jaka treść pytań była.

    > I zmienilo sie wiele na plus. I prezes chyba tez sie zmienil, bo o ile
    > pamietam to przeszedl ktos z Lukasbanku.

    Jak się na plus zmienia, to tylko chwalić.

    --
    127.0.0.1 www.facebook.com
    127.0.0.1 www.twitter.com