    From: Marek Cz. <m...@b...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: szukam pomocy --z instalacja modemu
    Date: Sat, 20 Nov 2004 18:53:01 +0100

    On 20 Nov 2004 17:20:13 +0100, "jan" <s...@o...pl> wrote:

    >Mam w domu internet kablowy i posiadam modem +Thomson TCM290 Cable Modem i z
    >nim wszystko jest ok ale nabyłem sobie teraz laptopa IBM Think Pad i chciałem
    >go polączyć do tego modemu aby chodził interek i nie moge , mam taki problem
    [ciach]
    >jan

    Instr. obsługi, str.8
    Cytuje dosłownie

    "Modem kablowy obsługuje jednocześnie połączenia Ethernet i USB.
    Pierwszeństwo ma gniazdo przyłączone jako pierwsze.
    Ten modem nie obsługuje zamiany połączeń podczas pracy...."

    U mnie działa o ile jako pierwszy zostaje włączony stacjonarny przez
    RJ45, następnie laptop przez USB.

    Może ISP pozwoli Ci na modem routujący?

    Marek