  • 1. Data: 2004-11-20 16:20:13
    Temat: szukam pomocy --z instalacją modemu
    Od: "jan" <s...@o...pl>

    Mam w domu internet kablowy i posiadam modem +Thomson TCM290 Cable Modem i z
    nim wszystko jest ok ale nabyłem sobie teraz laptopa IBM Think Pad i chciałem
    go polączyć do tego modemu aby chodził interek i nie moge , mam taki problem
    ten modem można podłaczyć na skrętke do karty sieciowej w kompie i tak mam
    podłaczony komp stacjonarny ale ten modem ma jeszcze jedno gniazdo USB przez
    które też można podłaczyć kompa do internetu, ale niestety tego laptopa
    niemoge , podłaczam mu kabel usb i przez niego on widzi i rozpoznaje ten modem
    wyświetla jako nowe użadzenie i zaczyna instalować sterownik ale niewiem czemu
    nigdzie sterownika nie widzi choć daje mu płyte ze sterownikiem, nawet
    specjalnie ściągnołem ten sterownik z innego źródła na dyskietke i dalej on
    twierdzi ze niemoże znaleść sterownika i użadzenie jest rozpoznane ale nie
    zainstalowuje mi sterownika. Sprawdzałem to na dóch systemach win98se oraz
    teraz na winme i zawsze jest to samo , tak sobie myśle ze przyczyna pewnie tkwi
    gdzie indziej może w jakimś innym ustawieniu laptopa , niewiem ja z takimi
    kompami niezabardzo miałem kontakt, niewiem co mam robić dalej może ktoś z was
    ma jakiś pomysł lub spotkał się z takim problemem , prosze pomóżcie sam niedam
    rady a może ktoś zna jakieś inne forum gdzie możnaby było zasięgnąć jakiejś
    informacji w tym temacie , dzięki wszystki i czekam na odpowiedzi
    jan

  • 2. Data: 2004-11-20 17:53:01
    Temat: Re: szukam pomocy --z instalacja modemu
    Od: Marek Cz. <m...@b...com>

    On 20 Nov 2004 17:20:13 +0100, "jan" <s...@o...pl> wrote:

> [...]
    >go polączyć do tego modemu aby chodził interek i nie moge , mam taki problem

    Instr. obsługi, str.8
    Cytuje dosłownie

    "Modem kablowy obsługuje jednocześnie połączenia Ethernet i USB.
    Pierwszeństwo ma gniazdo przyłączone jako pierwsze.
    Ten modem nie obsługuje zamiany połączeń podczas pracy...."

    U mnie działa o ile jako pierwszy zostaje włączony stacjonarny przez
    RJ45, następnie laptop przez USB.

    Może ISP pozwoli Ci na modem routujący?

    Marek

  • 3. Data: 2004-11-20 18:32:38
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > Ten modem nie obsługuje zamiany połączeń podczas pracy...."
    >
    > U mnie działa o ile jako pierwszy zostaje włączony stacjonarny przez

    dzięki za odpowiedź, ale czemu niechce się zainstalowac sterownik modemu , czy
    to tak ma byc i jest to tak jak piszesz, a powiedz jak ty instalowałes sterownik
    jeszcze raz zerdeczne dzieki
    jan

  • 4. Data: 2004-11-20 22:17:06
    Od: Szymon <s...@o...pl>

    s...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > to tak ma byc i jest to tak jak piszesz, a powiedz jak ty instalowałes sterownik

    Usuń z systemu "urządzenie kompozytowe USB" i ponów instalację.
    A poza tym NTG !
    --
    Pozdrawiam, Szymon

    (odpowiadając popraw adres)

  • 5. Data: 2004-12-04 09:47:01
    Temat: Re: szukam pomocy --z instalacją modemu
    Od: ".:Homus:." <h...@p...pl>

    Użytkownik "jan" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    chciałem
    > go polączyć do tego modemu aby chodził interek i nie moge , mam taki
    Kablowki ograniczaja i pozwalaja TYLKO na jedno polaczenie do urzadzenia. A
    co do instalacji to wylacz zasilanie wlacz ponownie (przy odpietym ETH) po
    zalogowaniu modemu podlacz USB-jesli sie bedzie krzaczyl dalej - to masz
    uwalony modem. Zglos to w BOK.
    ----
    Artur

  • 6. Data: 2004-12-04 13:51:48
    Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki)

    .:Homus:. <h...@p...pl> wrote:

    > Kablowki ograniczaja i pozwalaja TYLKO na jedno polaczenie do urzadzenia.

    O, to Aster nie jest kablówką. Dobrze wiedzieć :)

    --
    Adam Wysocki * http://www.gophi.apcoh.org/ * GG 1234 * GSM 508878856
    Netykieta mą domeną a kultura cnotą. hell.pl/kya/turbonetykieta.html

  • 7. Data: 2004-12-04 21:07:28
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Sat, 4 Dec 2004 13:51:48 +0000 (UTC), Adam Wysocki wrote:

    > O, to Aster nie jest kablówką. Dobrze wiedzieć :)

    Ani chello - w usłudze chello plus można podłączyć do 3 komputerów, dają
    switch.
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O