  • Data: 2017-11-13 10:17:38
    Temat: Re: szukam porady- przetwornica obniżająca
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    John Smith wrote:

    > Zasilając przetwornicą odbiornik radiowy ISM, wprowadzasz do zasilania
    > zakłócenia, co radykalnie - o kilkanaście, kilkadziesiąt dB - zmniejszy
    > Ci czułość odbiornika, a więc i zasięg toru radiowego.
    > Zastanów się dobrze nad układem zasilania.
    > K.
    Przwiduję miejsce na opcjonalny stabilizator liniowy 3V3, na wypadek gdyby
    drastycznie żle działało.

    Do tej pory, urządzenia o podobnej funkcjonalności działają zadowalająco
    zasilane z trafa 230V/8V i dalej MC34063A.
    Pewnie mogłyby działać lepiej ale to wiąże się z nakładami na R&D; póki co,
    nie opłaca się; Lepiej dać więcej urządzeń na pokrycie obszaru.

    Swoją drogą, dzisiaj każde urządzenie ma jakieś mikroprocesor i to pracujący
    na dość dużych f.

    jp

    --

    www.flowservice.pl