  • Data: 2017-11-15 21:09:15
    Temat: Re: szukam rozwiązań na telewizję online
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a ja chcę jakiś dedykowany do usługi box z pilotem

    tak się nieda. to co polecałem, czyli telewizja wirtualnej polski,
    wcześniej była wideostarem, a wcześniej jeszcze czymśtam. to na
    przestrzeni 4 lat. wyobraź sobie ze od tej pierwszej firmy "dostałeś" (w
    wygodnych ratach) urządzenie typu box i pilota. po półtora roku, firma
    zamyka działalność, możesz przemigrować do nowej - albo spadać na
    drzewo. znowu skrzyneczka na raty? Ipla działa na flashu z silverightem.
    jedno i drugie jest nierozwijane, łata sie tylko dziury. chcesz od nich
    pudełeczko? Mają jakieś wersje na smart tv, więc teoretycznie da się.
    ale ja wole trochę pomieszać myszką w kompie, nawet dedykowanym, na
    stałe podłączonym do TV, ale mam gwarancje, że mogę zmieniać soft jak
    chcę i nigdy nie zostanę z "pudełkiem" bez wartości. tvn też ma jakąś tv
    w necie, netfliks jest i jeszcze parę vod - legalnych. ale pilota do
    tego nie polecam.

    ToMasz

    Jak już, to istnieje cos takiego ja kodi. czyli soft, przerabiający
    komputer w taki kombajn telewizyjno multimedialny. PRóbowałem parę razy
    dot ego podejść - jak dlamnie kompletna porażka. ale spróbuj poczytać