  • 1. Data: 2011-03-17 13:31:35
    Temat: szukam wtyku rozbieralnego "koniczynka"
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    Hej,

    potrzebuję skrócić do minimum kabel zasilający "koniczynka" - najkrótsze
    jakie znalazłem gotowe kable to 1,2m a mi wystarczy 40cm. Nie chcę ciąć
    i lutować chociaż to najprostsze i bezkosztowe rozwiązanie. Ani North
    ani TME nie ma.

    pozdrawiam

    P.S. Chodzi o skrócenie kabla do zasilacza od netbooka :)

  • 2. Data: 2011-03-17 13:46:01
    Temat: Re: szukam wtyku rozbieralnego "koniczynka"
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 17.03.2011 14:31, radar pisze:
> [...]
    > ani TME nie ma.
    >
    > pozdrawiam
    >
    > P.S. Chodzi o skrócenie kabla do zasilacza od netbooka :)

    Każdy kabel ma dwa końce, może łatwiej będzie znaleźć wtyczkę na drugi
    jego koniec i z tamtej strony skracać:)

  • 3. Data: 2011-03-17 13:51:17
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    radar wrote:

> [...]
    > ani TME nie ma.
    >
    > pozdrawiam
    >
    > P.S. Chodzi o skrócenie kabla do zasilacza od netbooka :)

    Najprostsze to jest zakupienie wtyczki i obcięcie kabla. Gotowe kable może i
    znajdziesz, ale jak znam rynek to będzie to rozwiązanie droższe od mojego.

    Waldek

  • 4. Data: 2011-03-17 14:13:03
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    A ja tak współczuję znajomemu, który ma oryginalny kabel 40 cm ;-))
    Może się zamienicie??

    -----

  • 5. Data: 2011-03-18 07:49:48
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2011-03-17 15:13, ąćęłńóśźż pisze:
    > A ja tak współczuję znajomemu, który ma oryginalny kabel 40 cm ;-))
    > Może się zamienicie??

    Mogę dać nawet 3 koniczyny za takiego ogryzka :)

  • 6. Data: 2011-03-18 07:51:13
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2011-03-17 14:46, Albercik pisze:
    > Każdy kabel ma dwa końce, może łatwiej będzie znaleźć wtyczkę na drugi
    > jego koniec i z tamtej strony skracać:)

    I to jest chyba najlepsza porada! Dzięki!!!

  • 7. Data: 2011-03-24 00:33:19
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Thu, 17 Mar 2011 14:31:35 +0100 radar <_sara_@_post_._pl_> napisał:

    >potrzebuję skrócić do minimum kabel zasilający "koniczynka" - najkrótsze

    W Semiconie zobacz. Mnie udało się tam kiedyś kupić wtyczkę zasilającą
    podobną do zwykłej stosowanej w zasilaczach (prostokąt ze ściętymi
    rogami) tylko większą - takie złącze jest stosowane np. w UPSach i
    właśnie do UPSa było mi potrzebne. Cena ok. 20zł OIDP. Mieli też różne
    inne wtyczki zasilania.

    <Warszawa>
    BTW słyszałem że Semicon niestety wynosi się niedługo z WGE, tylko na
    Wolumenie będzie :-(
    </Warszawa>

    >P.S. Chodzi o skrócenie kabla do zasilacza od netbooka :)

    Chyba przesadzasz. To jaki problem obciąć, polutować i nałożyć czarne
    koszulki termokurczliwe? Mało bajerancko będzie wyglądać? :-) Prawie
    nie będzie widać. Poza tym możesz przecież kupić rozbieraną wtyczkę
    taką jak wkłada się do gniazdka w ścianie i skrócić przewód od tej
    strony, a koniczynkę zostawić oryginalną, zaprasowaną..

  • 8. Data: 2011-03-28 10:02:42
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2011-03-24 01:33, __Maciek pisze:

> [...]
    > taką jak wkłada się do gniazdka w ścianie i skrócić przewód od tej
    > strony, a koniczynkę zostawić oryginalną, zaprasowaną..

    Jak to już ktoś kiedyś z tym samym problemem podsumował: "chciałem w
    końcu zrobić coś porządnie". Rozwiązaniem okazuje się rozbieralna
    wtyczka do 230V. Na tę chwilę znalazłem gotowy kabel 90cm i jakoś daje
    radę. Aby było śmieszniej muszę kolejny raz zmienić laptopa :D