  • Data: 2004-06-21 20:59:30
    Temat: Re: szybsze ? tansze ? idsl
    Od: "Heniek" <h...@e...gov> szukaj wiadomości tego autora

    > Więc zakup rure 100 MBit do Telii po normalnych cenach i słuchaj jak to
    > klienci rezygnują, gdyż TP S.A. ogranicza ten ruch do 1 Mbit na SWOJEJ
    > bramce ze światem.
    Niestety do telii nie ma wszedzie dostepu, a tpnet moze sobie ciac ruch do
    1Mbit na takim laczu jak dla mnie, praktycznie jedyny ruch jaki mam do nich
    to ich neostrady/idsle i wszedobylskie p2p. Oczywiscie nie popieram tego co
    robi tpnet i tu powinien IMO dzialac urtip i uokik, ale to nie jest powod,
    z ktorego internet dla operatora takiego jak firma w ktorej pracuje jest w
    Polsce drogi.
    Reasumujac, bardzo chetnie podlaczylbym w cenie 60EUR za 1Mbit 100Mbit do
    telii tylko nie ma jak.

    --
    pozdr,
    Heniek Kowalczyk