eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm t-mobile - wstrząsające początki, czyli spotkanie z lipą › Re: t-mobile - wstrząsające początki, czyli spotkanie z lipą
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: t-mobile - wstrząsające początki, czyli spotkanie z lipą
    Date: Sat, 10 Nov 2012 23:25:29 +0100

    Dnia Sat, 10 Nov 2012 22:41:37 +0100, 1634Racine napisał(a):
    > J.F. in news:11kii9m2h2lvo$.k99i4787qs88$.dlg@40tude.net
    > [.....................]
    >>> 2. Blokada SMS Premium nieaktywne Zmień
    >>> 3. Blokada Wap Premium nieaktywne Zmień
    >
    > wychodzacych ODE MNIE? a po co mi rozsylanie... a, moze chodzi o to, zeby
    > nie byly z mojego tel. ZAMAWIANE spod takich numerow, jak np. 70x? To juz
    > cieplej.

    Zamowic to pewnie mozna pod bezplatnym nr.

    Zwykla blokada, dzwonisz 7xxx, i slyszysz "polaczenie zablokowane", a nie
    "to ja, goraca Anita" i z konta schodzi 30 zl..

    > o, ciekawe - jak? (orange przez lata z mbanku,a o sms nic nie wiem...)

    A jest tam taka usluga - ustawiasz numery ktorym wolno, potem wystarczy z
    tego numeru wyslac sms pod numer 3388 kwote doladowania i za chwile
    doladowuje.

    > nic w papierach ktore dostalem nie ma o graniu na czekanie.

    Ja tam wiem ze przy kazdej okazji wciskaja, ale moze nie kupiles w zadnej
    promocji, to wyjatkowo nie masz wlaczonej. Radze za pare dni zadzwonic do
    siebe i sprawdzic :-)

    > fakt, mozna konto sprawdzac via itaktak.pl, ale taka wiedze czesto chce sie
    > miec w biegu, "na miescie", wiec kod=klawisz tel. zaprogramowany i ma
    > dzialac, ale dlaczego platne od razu :)

    Mozesz tez szybko sprawdzic z wlasnego telefonu przez internet ... wiec nie
    wiem - akcja taka zebys se kupil smartfona i pakiet internetowy ?

    > wlasnie - jak TERAZ jest u "zdrapkowcow" z podwojnym doladowaniem? bo ja w
    > nowoczesnych papierach mam info o takim doladowaniu. Nieaktualne?

    Uwazaj bo sa dwa. Jedno nowe, niemal beuzyteczne.

    A drugie stare dobre ... ale teraz tylko dla wybranych.

    > powinienem znac jakies "sprytne" chwyty z tmobile, usluga jakas sensowna
    > moze, cos sprytnego w sprawie kosztow...
    > (np dziwnie jakos o tej blokadzie reklam poprzez sms 80888 nie moge poczytac
    > tak po prostu, duzymi literami na www :)

    Ich strona to bardzo kiepska jest i trudno odnalezc informacje.

    J.