  • 1. Data: 2012-11-09 23:31:08
    Temat: t-mobile - wstrząsające początki, czyli spotkanie z lipą
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    może mnie oswiecicie, mam bliskie spotkanie z tmobile... MUSZE miec jeden
    telefon/numer w t-mobile, prosty, na karte.
    Do licha, nie sadzilem, ze t-mobile to lata swietlne w jakosci od Orange, co
    za lipa...
    kupilem karte sim, lokuje w tel. nokia e50 i mam takie kody do dyspozycji,
    do wklepania z klawiatury:

    kody nie działają
    *100*44# - zmiana na taryfe HOT
    sms na nr 80888 o tresci NIE - blokada wszelkich smieci reklam
    *129*1*(numer wybrany)# - numery za grosze
    *100*68# - zatwierdzenie waznosci konta na rok (nie trzeba ciagle
    doladowywac)

    - i co? ŻADEN kod z telefonu nie dziala,ani ten jeden sms. Dostaje zwrotki
    od wielu godzin, że albo usluga chwilowo nieczynna, albo, że... karta
    nieaktywna! Jakos dzwonic i odbierac można. Z nieaktywna karta, kpina.
    Nie bede przeciez przyspawywal sie do laptopa, zeby t-mobile obslugiwac w
    sprawie uslug.
    Ale ten raz jeden sprobowalem wykonac chociaz czesc w/w uslug przez ich
    strone, dwie uslugi udalo sie.
    I tak zawsze ma byc? Przeciez to jest jakas hucpa i zwykla chała.
    Macie/mieliście to samo?

    Co do "numerow za grosze":
    ---------------------------
    ja nie twierdze, ze tmobile musi miec to samo, co orange, ale czy ja dobrze
    wyczytalem teraz w sieci ze w tmobile jest 3gr/min, ale tylko od
    22.00-08.00, a pozostale godziny = 9gr/min, 3x drozej niz w orange? inna
    wiesc mowi, ze w taryfie HOT -> cala doba jest 3gr/min.
    Jaka wiedza jest pewna?

    A co ma ich karta sim do spisu wiadomosci w nokii e50?
    -----
    po wlozeniu karty z tmobile: nie dziala w nokii wybiorcze zaznaczanie
    wiadomosci do wywalenia...

    wazne pytanie:
    -------------------
    za licho nie moge znalezc w sieci adresu mailowego do BOK t-mobile. Jaki
    jest?

    thx za pomoc

  • 2. Data: 2012-11-10 11:52:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 9 Nov 2012 23:31:08 +0100, 1634Racine napisał(a):
> [...]
    > od wielu godzin, że albo usluga chwilowo nieczynna, albo, że... karta
    > nieaktywna! Jakos dzwonic i odbierac można. Z nieaktywna karta, kpina.

    A regulamin czytales ? Moze potrzebuja "do 3 dni" na aktywacje uslug, zebys
    je mogl pozniej wylaczyc. Przeciez nie ma sensu wysylac reklam na numer
    ktory lezy w sklepie, wiec jak je blokowac, skoro nie sa wysylane :-)

    > Nie bede przeciez przyspawywal sie do laptopa, zeby t-mobile obslugiwac w
    > sprawie uslug.

    Bedziesz - czasem wygodniej :-)

    > Ale ten raz jeden sprobowalem wykonac chociaz czesc w/w uslug przez ich
    > strone, dwie uslugi udalo sie.
    > I tak zawsze ma byc? Przeciez to jest jakas hucpa i zwykla chała.
    > Macie/mieliście to samo?

    Zdarzalo sie - raz dziala, innym razem nie :-)
    Ale przeciez wkrotce sie uda, i potem nie bedziesz potrzebowal zadnych
    kodow, to nie orange.

    Tylko pamietaj:
    -przeczytac regulamin,
    -wylaczyc granie na czekanie, czy co tam teraz wlaczaja,
    -pamietac ze sprawdzenie stanu konta kodem jest platne

> [...]
    > 22.00-08.00, a pozostale godziny = 9gr/min, 3x drozej niz w orange? inna
    > wiesc mowi, ze w taryfie HOT -> cala doba jest 3gr/min.

    Jakos tak pamietam ze to tylko w nocy ... ale obecne regulaminy juz nic o
    tym nie mowia.

    > za licho nie moge znalezc w sieci adresu mailowego do BOK t-mobile. Jaki
    > jest?

    Jak sie zalogujesz na www.itaktak.pl, to jest tam "wyslij wiadomosc do
    bok".

    J.

  • 3. Data: 2012-11-10 12:06:04
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-11-09 23:31, 1634Racine pisze:

    > I tak zawsze ma byc? Przeciez to jest jakas hucpa i zwykla chała.
    > Macie/mieliście to samo?

    mam TakTaka od ok 15lat (od poczatku istnienia) i musze stwierdzic, ze
    tak zle nigdy nie bylo wczesniej jak jest teraz.
    Coraz wiecej opcji mnie wkurza w tej sieci.
    Tmobile zepsul TakTaka - wiec zaczynam sie rozgladac nad zmiana (a jeden
    telefon pociagnie za soba inne w gospodarstwie - rowniez abonamentowe)

  • 4. Data: 2012-11-10 16:58:29
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od AL
    z dnia: 2012-11-10 12:06:

> [...]
    > opcji mnie wkurza w tej sieci. Tmobile zepsul TakTaka - wiec zaczynam
    > sie rozgladac nad zmiana (a jeden telefon pociagnie za soba inne w
    Nie przejmą się, stracili mnie jeszcze za czasów Ery na kilkaset kart i
    mieli to głęboko "gdzieś", a obsługa już wtedy była dnem.

    Paweł

  • 5. Data: 2012-11-10 17:32:39
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    J.F. in news:1fxi4g5i3ji1e$.1sqlxv64sg526$.dlg@40tude.net
    [............]
    > A regulamin czytales ?

    no wiesz... Tak tez mozna mnie przyszpilic, ale... jest jakas tam obrona: w
    orange nie musialem czytac morza makulatury biorac zwykla zdrapke, wszystko
    dzialalo od poczatku super, pare kodow wklepanych przez telefon w pare minut
    po zakupie i - wio. Dziala.

    > Moze potrzebuja "do 3 dni" na aktywacje uslug,
    > zebys je mogl pozniej wylaczyc.

    nie, poniewaz (jak zdaje sie pisalem w root poscie) wszedlem w koncu przez
    https://www.itaktak.pl/iboa/auth/auth.html na "swoje" konto logujac sie nr
    telefonu i wszelkie sprawy do blokowania przez kody wysylane z tel. sa
    aktywne - aktywowalem przez www HOT-a i wklepalem jeden "nr za grosze" (czy
    jakos tak).

    Zagadka:
    -------
    dama z tmobile podala mi metode blokady reklam: sms na nr 80888 o tresci
    IE - blokada wszelkich smieci. Oczywiscie nie dziala (dzisiaj; jeszcze?)
    via telefon.
    Ale na stronie www widze mozliwosc blokady tzw uslug (SĄ AKTYWNE):

    1. Blokada Premium Calls 70x, *7,*4 nieaktywne Zmień
    2. Blokada SMS Premium nieaktywne Zmień
    3. Blokada Wap Premium nieaktywne Zmień
    4. Blokada MMS Premium nieaktywne Zmień
    5. Blokada wszystkich usług premium nieaktywne Zmień
    6. Notyfikacja premium brak notyfikacji Zmień
    7. Limit połączeń premium brak notyfikacji Zmień
    8. Blokada 18+ nieaktywne Zmień

    Czy to sa wlasnie te smieci do zablokowania sms-em 80888, o ktorych mi
    mowila? "nieaktywne" oznacza "nieaktywna blokada", jak mniemam... Czyli
    "zmień" aktywuje blokade, chyba. Tak jest?
    1 / 2 / 3/ 4 -blokowanie pojedynczych premium, 5 - wszystkie premium
    zablokuje.

    Ale co oznacza 6. "Notyfikacja premium"?

    Co oznacza 7. Limit połączeń premium ?

    18+ pewnie blokuje erotic...

    > Bedziesz - czasem wygodniej :-)

    w zadnym stopniu. Jesli reklamy zablokowane, taryfa ustalona, to po co (mi)
    laptop do kodow?
    z telef. chce doladowac (ew. z mbanku, to wowczas internet, ok), odwolywac
    "nr za grosze", wklepywac nowe, etc.
    Telefon to jedno, laptop to drugie, nie cierpie "okablowania". Chyba, ze
    musze podpiac komorke do laptopa.

    > Zdarzalo sie - raz dziala, innym razem nie :-)
    > Ale przeciez wkrotce sie uda, i potem nie bedziesz potrzebowal zadnych
    > kodow, to nie orange.

    ? - w orange nie jest tak, ze "potrzeba kodow" żeby żyć :) te potrzebne na
    poczatku - dzialaja od razu, te potrzebne (tak samo, jak w tmobile) caly
    czas/od czasu do czasu - dzialaja w orange non stop.

    > Tylko pamietaj:
    > -wylaczyc granie na czekanie, czy co tam teraz wlaczaja,

    prze kody z tel? moge pomarzyc by wylaczyc. Przez www? Chetnie. Ale zebym
    jeszcze wiedzial jak dokladnie to cudo sie nazywa na ich www.

    > -pamietac ze sprawdzenie stanu konta kodem jest platne

    tak, widze na kopercie co to mi ja dali, ze *101# "platne zgodnie z
    cennikiem".

    (a pomyslec, że takie duperele jak np sprawdzanie konta kodem z telef,
    POCZTA glosowa - takie cuda sa w orange darmowe...; ale musze niestety miec
    ten tel w tmobile)

    > Jakos tak pamietam ze to tylko w nocy ... ale obecne regulaminy juz nic o
    > tym nie mowia.

    w jednym miejscu na ich www jest to myslaco opisane, w drugim - jasno, ze w
    taryfie HOT jest 3gr/min przez dobę.

    juz mam: B...@t...pl

  • 6. Data: 2012-11-10 17:48:19
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Pawel G. in news:k7ltj3$q64$1@news.supermedia.pl
> [...]
    > Nie przejmą się, stracili mnie jeszcze za czasów Ery na kilkaset kart i
    > mieli to głęboko "gdzieś", a obsługa już wtedy była dnem.

    ja,niestety, musze miec jeden tel zdrapkowy w tmobile... Ale juz po tym,jak
    dziala komunikacja kodami (że nie działa) i po tym, że za samo sprawdzenie
    konta poprzez kod - chca kase, za poczte glosowa - chca kase, juz po tym
    czuje, ze tmobile - to pomyłka.
    btw:
    jakis czas temu bralem na jakis czas internet mobilny, wyszlo na to, ze
    najlepiej play, kupilem starter, potem
    dzwonie/ide/dzwonie/pisze/dzwonie/pisze do play żeby mi dali namiar na ich
    soft (wycofany juz byc moze,ale gdzies tam gnije na serwerze jakims)
    pasujacy do starego bardzo modemu, soft polaczeniowy, co wazne:
    podtrzymujacy polaczenie/autopolaczenie, tak wożę sie z tą playową wsią z
    dwa tyg, pisza do mnie z bok-u play-a jakies piramidalne bzdury brane spod
    palca, w koncu przechodze do sasiedniego orange, kupuje starter, pytam o
    wspomniany soft, ale tym razem od nich, mowia mi w punkcie obslugi orange,
    ze poszukaja i... zadzwonią :) Mysle sobie: kolejna wies. Za jakies dwie
    godziny dzwonia, podaja adres na swoj ftp, tam lezy juz archaiczny,a
    poszukiwany soft polaczeniowy.
    I tak play stracil klienta,a orange zyskal.
    Pytanie: czy orange jest super? Nie wiem, poki co - wszystko dziala ok.

  • 7. Data: 2012-11-10 19:25:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Nov 2012 17:32:39 +0100, 1634Racine napisał(a):
> [...]
    > orange nie musialem czytac morza makulatury biorac zwykla zdrapke, wszystko

    Smiem twierdzic ze i w Orange czytanie regulaminu jest przydatne.

    > dama z tmobile podala mi metode blokady reklam: sms na nr 80888 o tresci
    > IE - blokada wszelkich smieci. Oczywiscie nie dziala (dzisiaj; jeszcze?)
    > via telefon.

    Generalnie jakas tam blokada _przychodzacych_ reklam w t-mobile dziala ...
    aczkolwiek tak na 95% - cos tam przechodzi.

> [...]
    > 8. Blokada 18+ nieaktywne Zmień
    >
    > Czy to sa wlasnie te smieci do zablokowania sms-em 80888, o ktorych mi

    Na moj gust to jest blokada _wychodzacych_.

    > Co oznacza 7. Limit połączeń premium ?

    A nie mozna ustawic kwoty ?

    > w zadnym stopniu. Jesli reklamy zablokowane, taryfa ustalona, to po co (mi)
    > laptop do kodow?
    > z telef. chce doladowac (ew. z mbanku, to wowczas internet, ok),

    Z mbank da sie akurat sms.
    Ale przez strone t-mobile - 10% wiecej.

    > odwolywac "nr za grosze", wklepywac nowe, etc.
    > Telefon to jedno, laptop to drugie, nie cierpie "okablowania".

    wifi sobie kup :-)

    > ? - w orange nie jest tak, ze "potrzeba kodow" żeby żyć :)

    Potrzeba - chocby te numerki za grosze - musisz aktywowac co miesiac, a w
    demobilu - przedluzaja sie automatycznie.

    > prze kody z tel? moge pomarzyc by wylaczyc. Przez www? Chetnie. Ale zebym
    > jeszcze wiedzial jak dokladnie to cudo sie nazywa na ich www.

    Granie na czekanie wlasnie, no chyba ze w regulaminie doczytasz inna nazwe.
    A moze kupiles bez grania ?

> [...]
    > (a pomyslec, że takie duperele jak np sprawdzanie konta kodem z telef,
    > POCZTA glosowa - takie cuda sa w orange darmowe...;

    No, w demobilu to jakas ostatnia moda - nie wiem o co chodzi ... zeby im
    czesto zagladac na strone ? I mozesz sobie serwis powiadamiajacy wlaczyc.
    Zreszta dawniej nie bylo potrzeby - korzystales z podwojnego doladowania i
    konto wielu mialo na dwa lata wypelnione :-)

    A z poczta .. tez troche dziwne, ale to juz stara tradycja. I nie tylko u
    nich. A oddzwania bezplatnie. O co tu chodzi ...

    J.

  • 8. Data: 2012-11-10 22:41:37
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    J.F. in news:11kii9m2h2lvo$.k99i4787qs88$.dlg@40tude.net
    [.....................]
    > Smiem twierdzic ze i w Orange czytanie regulaminu jest przydatne.

    w sumie to zawsze jest przydatne :) ale na to czas znajduje sie czesto
    potem, na dzien dobry chce sie migiem aktywowac kodami podstawy i jechac. I
    to sie srednio udaje w tmobile, a w orange - bez pudla.

    > Generalnie jakas tam blokada _przychodzacych_ reklam w t-mobile dziala ...
    > aczkolwiek tak na 95% - cos tam przechodzi.

    udalo mi sie w koncu wyslac telefonem blokade reklam. Inne (jeszcze?) nie
    przechodza. Ale po zablokowaniu nadal ponizsze sa na itaktak.pl do
    zablokowania/uaktywnienia (wiec pewnie to cos innego niz blokady reklam
    wykonane kodem z telef.):

    > Na moj gust to jest blokada _wychodzacych_.

    wychodzacych ODE MNIE? a po co mi rozsylanie... a, moze chodzi o to, zeby
    nie byly z mojego tel. ZAMAWIANE spod takich numerow, jak np. 70x? To juz
    cieplej.

    > A nie mozna ustawic kwoty ?

    wole nie sprawdzac/klikac na www, bo jak znam talenty skrypciarzy - zaraz
    cos "zamowie"...

    > Z mbank da sie akurat sms.

    o, ciekawe - jak? (orange przez lata z mbanku,a o sms nic nie wiem...)

    > Ale przez strone t-mobile - 10% wiecej.

    cos tam poklikalem probnie, jakas taka mniej wiecej info dostalem...

    > Granie na czekanie wlasnie, no chyba ze w regulaminie doczytasz inna
    > nazwe. A moze kupiles bez grania ?

    nic w papierach ktore dostalem nie ma o graniu na czekanie.

    > No, w demobilu to jakas ostatnia moda - nie wiem o co chodzi ... zeby im
    > czesto zagladac na strone ? I mozesz sobie serwis powiadamiajacy wlaczyc.

    fakt, mozna konto sprawdzac via itaktak.pl, ale taka wiedze czesto chce sie
    miec w biegu, "na miescie", wiec kod=klawisz tel. zaprogramowany i ma
    dzialac, ale dlaczego platne od razu :)

    > Zreszta dawniej nie bylo potrzeby - korzystales z podwojnego doladowania i
    > konto wielu mialo na dwa lata wypelnione :-)

    wlasnie - jak TERAZ jest u "zdrapkowcow" z podwojnym doladowaniem? bo ja w
    nowoczesnych papierach mam info o takim doladowaniu. Nieaktualne?

    > A z poczta .. tez troche dziwne, ale to juz stara tradycja. I nie tylko u
    > nich. A oddzwania bezplatnie. O co tu chodzi ...

    orange nie kombinuje w tej sprawie :)

    btw:
    -----
    powinienem znac jakies "sprytne" chwyty z tmobile, usluga jakas sensowna
    moze, cos sprytnego w sprawie kosztow...
    (np dziwnie jakos o tej blokadzie reklam poprzez sms 80888 nie moge poczytac
    tak po prostu, duzymi literami na www :)

  • 9. Data: 2012-11-10 23:25:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Nov 2012 22:41:37 +0100, 1634Racine napisał(a):
> [...]
    > nie byly z mojego tel. ZAMAWIANE spod takich numerow, jak np. 70x? To juz

    Zamowic to pewnie mozna pod bezplatnym nr.

    Zwykla blokada, dzwonisz 7xxx, i slyszysz "polaczenie zablokowane", a nie
    "to ja, goraca Anita" i z konta schodzi 30 zl..

    > o, ciekawe - jak? (orange przez lata z mbanku,a o sms nic nie wiem...)

    A jest tam taka usluga - ustawiasz numery ktorym wolno, potem wystarczy z
    tego numeru wyslac sms pod numer 3388 kwote doladowania i za chwile
    doladowuje.

    > nic w papierach ktore dostalem nie ma o graniu na czekanie.

    Ja tam wiem ze przy kazdej okazji wciskaja, ale moze nie kupiles w zadnej
    promocji, to wyjatkowo nie masz wlaczonej. Radze za pare dni zadzwonic do
    siebe i sprawdzic :-)

    > fakt, mozna konto sprawdzac via itaktak.pl, ale taka wiedze czesto chce sie
    > miec w biegu, "na miescie", wiec kod=klawisz tel. zaprogramowany i ma
    > dzialac, ale dlaczego platne od razu :)

    Mozesz tez szybko sprawdzic z wlasnego telefonu przez internet ... wiec nie
    wiem - akcja taka zebys se kupil smartfona i pakiet internetowy ?

    > wlasnie - jak TERAZ jest u "zdrapkowcow" z podwojnym doladowaniem? bo ja w
    > nowoczesnych papierach mam info o takim doladowaniu. Nieaktualne?

    Uwazaj bo sa dwa. Jedno nowe, niemal beuzyteczne.

    A drugie stare dobre ... ale teraz tylko dla wybranych.

> [...]
    > (np dziwnie jakos o tej blokadzie reklam poprzez sms 80888 nie moge poczytac
    > tak po prostu, duzymi literami na www :)

    Ich strona to bardzo kiepska jest i trudno odnalezc informacje.

    J.

  • 10. Data: 2012-11-10 23:50:56
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    J.F. in news:6r1zufqe1ygi$.14p9bs3a90bb9.dlg@40tude.net
    > Ja tam wiem ze przy kazdej okazji wciskaja, ale moze nie kupiles w zadnej
    > promocji, to wyjatkowo nie masz wlaczonej. Radze za pare dni zadzwonic do
    > siebe i sprawdzic :-)

    poki co - nie mam.

    mam za to cos innego, do licha, co to jest?: gdy dzwonie OD SIEBIE za kazdym
    razem facet gada mi o stanie konta mojego... Jak to sie wylacza?