    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: tablet w cenie < Samsung Galaxy 2 7"
    Date: Mon, 19 Nov 2012 13:52:34 +0100

    Dnia 2012-11-19, o godz. 12:30:34
    ToMasz <n...@n...neostrada.pl> napisał(a):

    > że co proszę? działa 5cio dotyk nawet na tych z biedronki.

    Pobawiłem się tym dłużej - z Carrefour-a akurat. I dla mnie to
    nieudolna kopia.

    > Bluettoth - rosną koszty przydatność w erze wifi - minimalna.

    Akurat nie za bardzo - dedykowana klawiaturka swoje lubi kosztować.

    > to może być zaleta, bo modemy gsm marnie działają w średnim zasiegu
    > sieci. gadać się przez telefon da, ale "netować" już niebardzo. w
    > przypadku modemu na kableku można go przykleić do okna. sprawdzone
    > - działa dobrze.

    I mamy choinkę na delikatnych gniazdach. Kiedyś też myślałem że jak GPS
    będzie na kabelku to co mi to szkodzi. Po 10-20-100 razie doszedłem do
    wniosku że jednak jakoś wygodniej działa wbudowany. Inna sprawa że w
    przypadku netu najczęściej po WiFi działam.

    > ja mam tableta 10 cali, takiego porównywalnego z biedronką, za 350zł.
    > działa wszystko wyśmienicie, death trigger jest na przełomie
    > grywalności, podobnie było na desirez. problem jest taki, ze na
    > wszystko trzeba wieki czekać...... (w porównaniu do SGS2, abo S/E arc)

    Mam pierwszego Galaxy Taba i iPada2. Do tego dość często różne tablety
    sobie testuję. I jednak uważam że lepiej coś solidniejszego a nie
    najtańsze.

    > Weź coś co ma 2 rdzenie, i dobry ekran, a przy tym najniższą cene.
    > Zastanów się czy 7 cali to nie za mało.

    7 cali jeszcze fajnie leży w dłoni i da radę nim posługiwać się w
    pionie jak dużym telefonem. Większymi już nie za bardzo.

    Zdrówko