    Date: Sat, 11 Oct 2014 19:20:23 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: tablety podrozeja
    <m16aap$i77$1@node1.news.atman.pl>

    > "Trybun" 54365bb2$0$18092$6...@n...neostrada.pl

    > 0. Kohl IMO ledwo żyje.
    > 1. Kohl i Merkel to jedno.
    > (choć obecnie AMerkel jest przez Kohla stawiana w złym świetle)
    >
    > Przeciwwagą do Kohla (czyli do Merkel) jest raczej Schröder.

    Nie w tym rzecz, to tylko przykład... ale skoro juz piszesz - co dla
    przeciętnego szwaba znaczy zamiana Kohla na Schroedera?

    > IMO zachowanie Tuska (podnoszenie podatków i trwonienie pieniędzy
    > podatników) jest doskonałym dowodem poprawności mojego myślenia. :)
    > (nie wolno obdarzać zaufaniem tych, którzy nie dotrzymali dobrowolnie
    > danych obietnic -- Tusk obiecał obniżanie podatków, ale podniósł VAT,
    > zanim skończyła się pierwsza edycja ;) czyli kadencja jego/Tuska
    > panowania)

    A kto tego nie robi? Dojdzie do koryta Kaczyński czy Miller to nie
    nastąpią zmiany przy beczkach z miodem? Nie będzie zwolnień z
    gigantycznymi odprawami dla odchodzących i zatrudniania na ich
    stanowiska nowych trutni?

    > Warto obrócić scenę polityczną -- z posłów i ministrów uczynić
    > ludzi służących narodowi, podczas gdy obecnie ludzie rządzący
    > jakby mówią:
    >
    > -- Eneuel nie ukorzył się, nie ucałował ręki jaśnie
    > oświeconego Pana (Truskolaskiego, Wojnara,
    > Rudzińskiego itd.) więc karty parkingowej nie otrzymał.
    >
    > Kolejny pretendent do tronu Polski (Kaczyński) może albo tron
    > ów potraktować jako sedes (srać i szczać (to z Sienkiewicza)
    > na Polaków) albo poważniej czy uczciwiej.

    Trzeba nie całować a posmarować...;-)

    Boję się tej jego Kaczyńskiego powagi.. Koleś z jednego kojca co Tusk,
    plus oczywiście swoje upodobanie do pomników i kosmiczna wręcz
    wrażliwość na biedę kleru w Polsce..

> [...]
    > omawiałam z innymi pracownikami Trybuna obrabowanie sejfu
    > tegoż Trybuna!
    >
    > to raczej należy sprzątaczce wyjaśnić, iż posunęła się za daleko.
    >
    > Co jednak wtedy, gdy sprzątaczka policjantom i sąsiadom po cichu obieca:
    >
    > -- Gdy obrabuję sejf Trybuna, dam wam wszystkim po garści ryżu!
    >
    > -=-
    >
    > Ciężko rządzić ludźmi bogatymi -- bo ,,w razie czego'' trzeba im dać
    > nie po garści ryżu, ale po bochenku chleba, czasami nawet wzbogaconym
    > kostka masła. ;) Łatwo rządzić nędzarzami, bo nawet garść ryżu sypana

    Wszystko to są oczywistości... Ale powiedz co by trzeba zrobić aby ci co
    się szczycą mianami SŁUŻB tacy jak policja, S.Z. czy politycy itd
    faktycznie zaczęli służyć społeczeństwu które je utrzymuje, a nie sobie
    samym?