  • 1. Data: 2014-10-01 18:58:27
    Temat: tablety podrozeja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://di.com.pl/news/50674,0,Haracz_od_smartfonow_i
    _tabletow_niemal_pewny_-_ujawnil_w_Sejmie_wiceminist
    er_kultury-Marcin_Maj.html
    http://www.wykop.pl/ramka/2179470/beda-oplaty-od-tab
    letow-bo-wedlug-ministerstwa-tablet-jest-jak-magneto
    wid/

    Komu sie nie podoba ... sugeruje napisac do pani minister i
    przypomniec ze wybory blisko, bardzo blisko ...

    J.

  • 2. Data: 2014-10-01 19:42:19
    Temat: Re: tablety podrozeja
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-01 18:58, J.F. pisze:

> [...]
    wid/

    > Komu sie nie podoba ... sugeruje napisac do pani minister i przypomniec

    Się przestraszy odpływu wyborców z pl.misc.telefonia.gsm...

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2014-10-01 19:47:08
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 01.10.2014 o 18:58, J.F. pisze:

> [...]
    wid/
    > Komu sie nie podoba ... sugeruje napisac do pani minister i przypomniec

    Chyba się zachlastam.

  • 4. Data: 2014-10-01 22:08:57
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-10-01 o 18:58, J.F. pisze:

> [...]
    wid/

    > Komu sie nie podoba ... sugeruje napisac do pani minister i przypomniec

    Będą wybierać ministrów? Ciekawe.

  • 5. Data: 2014-10-01 22:57:36
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    wid/

    > Się przestraszy odpływu wyborców z pl.misc.telefonia.gsm...

    To tylko wyrażenie opinii, którą podziela znacznie więcej obywateli niż
    pisujących na tę grupę.

  • 6. Data: 2014-10-02 09:08:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jingiel" napisał w wiadomości
    _tabletow_niemal_pewny_-_ujawnil_w_Sejmie_wiceminist
    er_kultury-Marcin_Maj.html
    letow-bo-wedlug-ministerstwa-tablet-jest-jak-magneto
    wid/

    >Będą wybierać ministrów? Ciekawe.

    Nawet jesli tylko radnych miejskich, to nie martw sie - partie i na to
    sa wrazliwe.
    A potem beda kolejne wybory, po ktorych beda i ministrow wybierac.

    J.

  • 7. Data: 2014-10-02 13:47:41
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <g...@k...eu>

    W dniu 2014-10-01 o 22:08, Jingiel pisze:

    _tabletow_niemal_pewny_-_ujawnil_w_Sejmie_wiceminist
    er_kultury-Marcin_Maj.html

    letow-bo-wedlug-ministerstwa-tablet-jest-jak-magneto
    wid/

    > Będą wybierać ministrów? Ciekawe.

    Niby masz rację, ale to z posłów przeważnie ich wybierają.

  • 8. Data: 2014-10-02 13:51:38
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    wid/

    > Komu sie nie podoba ... sugeruje napisac do pani minister i
    > przypomniec ze wybory blisko, bardzo blisko ...

    A co to niby da? Przecież po wyborach i tak ta pani raczej na pewno nie
    pozostanie na stanowisku. A podatek od tabletów to i tak rzecz przesadzona.

  • 9. Data: 2014-10-02 13:53:49
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <g...@k...eu>

    W dniu 2014-10-02 o 13:51, Trybun pisze:

> [...]
    > pozostanie na stanowisku. A podatek od tabletów to i tak rzecz przesadzona.

    Zawsze można sprawdzić kto z posłów z mojego okręgu za nią głosował
    i pamiętać o tym za rok.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 10. Data: 2014-10-02 14:40:44
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-02 13:53, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

> [...]
    wid/

    > Zawsze można sprawdzić kto z posłów z mojego okręgu za nią głosował

    Myślisz że tym coś można osiągnąć? Przecież to jedna klika która bez
    względu za kogo się podaje, nie odstępuje od raz wybranego kursu nawet
    na cal. Nie muszę dodawać chyba że nie jest to wybrany przez
    obywateli/wyborców kurs..