    From: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: tablica prawdy -> minimalizacja -> bramki
    Date: Mon, 25 May 2009 23:08:08 +0200

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości
    news:gvevpo$ijr$1@news.wp.pl...

    > Ale to tylko rysowanie schematu i symulacja, czy automat wymyślający
    > gdzie i jakich bramek użyć? A chyba o to chodziło.

    Jest tam narzędzie o nazwie Logic Converter. Na poniższym obrazku
    'wyklikałem' sobie losową tabelkę prawdy, potem konwersja na przepis funkcji
    z minimalizacją i ostatecznie z zapisu funkcji do układu złożonego wyłącznie
    z bramek NAND.
    http://img199.imageshack.us/img199/223/ms1.png
    Nie potrafi niestety sztuczki - zbudowania EXOR na 4-ch bramkach NAND.
    Rysuje 5.

    Michał