  • Data: 2016-09-15 10:17:21
    Temat: Re: tani pomiar poziomu wody - realny?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:d3a9a8d9-2990-477c-9e00-ca8596ccdaaa@go
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 15 września 2016 08:29:12 UTC+2 użytkownik Robert
    Wańkowski napisał:
    >ale tanich czujnikow to nie widziałem

    Czujniki cisnienia po kilkadziesiat zl to sa.

    Tylko jeszcze kwestia jak to zrobic.

    Umiescic czujnik gdzies na dole ? jest ryzyko, ze woda zezre.

    Jak w pralce - U-wezyk do zbiornika, czujnik cisnienia gdzies na
    gorze, z powietrzem pracujacy ?
    Pomysl swietny, ale drobna nieszczelnosc przy czujniku, powietrze
    zejdzie i cisnienia nie bedzie.
    Ciekaw jestem, jak sobie pralki z tym radza. Czyzby uklad sie
    regenerowal dzieki temu, ze wody czesciej nie ma niz jest ?

    Pompka sprezonego powietrza, dmucha sobie przez zwezke do zanurzonej
    rurki, powietrze babelkuje, cisnienie w rurce jest takie jak u wylotu
    rurki - rozwiazanie swietne, ale trzeba pompki. Lub instalacji ze
    sprezonym powietrzem, butli itp.

    J.