  • Data: 2019-01-19 18:36:43
    Temat: Re: taśma led o weryfikowalnych parametrach
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to kupiłem jedną z droższych taśm (140 za 5 metrów) i już mam duże
    > wątpliwości. Na aukcji podają 90W (chociaż piszą też coś o 20W na metr),
    > na opakowaniu już 16W na metr, a jak mierze prąd to wychodzi 3,67A. To
    > chyba o połowę za mało. Zasilane zasilaczem impulsowym do komputera
    > DELL 12V 18A.

    około 45W. wniosek taki że mierzysz całą 5m taśmę. może być tak, że na
    końcu taśmy jest dużo niższe napięcie... stąd zaniżona moc. albo zmierz
    napięcie na drugim końcu, albo zasil ją od środka i sprawdź czy Ci prąd
    podskoczy.

    nie wiem jaką taśmę kupiłeś, ale jak chciałeś dużo mocy, to trzeba było
    celować w 5630. ostatnio tylko takie kupuje... też ze względu na fakt,
    ze przy tej samej mocy 5630 lepiej oddaje ciepło niż 2835. mnie zasilacz
    3.3A "padł" przy trzech parach po 1.5m(3x(1.5x2)). Czyli podobna moc
    rozkłada się na dwa razy tyle powierzchni świecącej. Czy będziesz
    następnym który narzeka na niską trwałość ledów? Ja płacę 4.9usd za
    rolkę..... tanich, ale nie najtańszych pasków. I tu dochodzimy do
    sedna. w dawnych czasach szajs był tani, a drogie produkty musiały być
    solidne. moralność inaczej nie pozwalała. a teraz?

    ToMasz