    From: " " <f...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: tcl - do czego to sie moze przydac?
    Date: Tue, 17 Jan 2012 14:50:24 +0000 (UTC)

    fir kenobi <f...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > przy czym tak naprawde kluczowe sa dwa if i for,
    > przy czym moje namysly wykazaly ze oba mozna zastapic
    > operatorami, np
    >
    > //if
    > contition : body;
    >
    > // loop
    > condition :: body
    >
    > a<0 : a=-a;
    >
    > int i=0;
    > i<100 :: tab[i++]=0;
    >
    > nieco ryzykowne, ale jako dodatkowy trick dla skrocenia zapisow
    > kto wie

    przy czym zalezaloby mi tez na eliminowaniu nawiasow
    klamorowych od ifow i forow, jesli mialoby nie byc
    nawiasow to powinien byc albo spojnik albo kropka

    jest w c spojnik - przecinek, do tego jest on o ile pamiatam
    tak zrobiony ze nadaje sie do kombinowania nawet wyrazen
    zwracajacych wynik pod ifa (o ile pamiatam to brany jest
    skrajnie prawy skladnik) czyli cos takiego by wtedy ew moglo
    dzialac

    i++, i<100 :: tab2[i]=tab1[i], tab3[i]=0;

    ale nie wiem np czy warunek zeby warunkiem dla loopa
    byl zawsze skrajny skladnik z prawej w bloku condition
    nie jest ograniczajace

    pozatym przydalby sie tez drugi spojnik dla wyrazania
    rownoleglej natury linijek :/

    kwestie te podlegaja rozwazaniu bo dokladnie nie wiem co
    i jak ale takie pomysly sie zarysowywują