  • 1. Data: 2009-12-06 14:36:31
    Temat: [tech] gasniecie na wolnych obrotach
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Witam.
    Bo juz brak mi sil.
    Pacjent - Honda XR600R 94r.
    Motocykl odpala bez problemow,wkreca sie i schodzi z obrotow jak nalezy.
    Jednak po zagrzaniu sie dosc czesto gasnie na wolnych obrotach.
    Czasami wrecz przy bezposrednim zatrzymaniu sie.
    Zrobi nagle i szybko"pfff" i koniec. Sugerowalem sie ,ze to wypadanie
    zaplonu a teraz juz sam nie wiem :-/
    Nastepnie odpala (przy dobrym ustawieniu kopniaka) za pierwszym strzalem.
    Co bylo juz zrobione: czyszczony i regulowany gaznik,
    wywalony automatyczny dekompresator bo sie spierdzielil (gasniecie bylo tak
    przed jak i po wywaleniu)
    wymieniona cewka WN z kablem i swieca
    sprawdzone w Elserwisie : impulsator,cewki magneta i modul (wg.serwisu
    poprawione zimne luty).

    Gdzie teraz szukac przyczyny ???
    --
    Pozdrawiam.
    Zapek

  • 2. Data: 2009-12-06 18:05:49
    Temat: Re: [tech] gasniecie na wolnych obrotach
    Od: Eskimos <bromba@spamfe_icpnet.pl>

    On Sun, 6 Dec 2009 15:36:31 +0100, "Zapek" <z...@k...pl> wrote:

    >Gdzie teraz szukac przyczyny ???

    Sprezanie mierzyles?

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 3. Data: 2009-12-06 18:40:19
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "Eskimos" pyta/radzi:

    > Sprezanie mierzyles?

    Nie mierzylem bo odpala bez problemow i oleum nie bierze.
    Znaczy cos tam ubywa ale chlodzony powietrzem i meczony w terenie cos chyba
    moze zuzyc ?
    Na 'kopa' czuc,ze sprezanie jest.
    Ale sprawdze ! Poinformuje.
    Acha-jeszcze nie wymienilem... fajki :-/
    To zrobie w pierwszej kolejnosci.

    --
    Zapek

  • 4. Data: 2009-12-06 18:43:25
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Eskimos pisze:

    > Sprezanie mierzyles?

    I luzy na wentylach :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2009-12-06 21:28:28
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Zapek" <z...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tak przed jak i po wywaleniu)
    > wymieniona cewka WN z kablem i swieca
    > sprawdzone w Elserwisie : impulsator,cewki magneta i modul (wg.serwisu

    W dopływie paliwa?

  • 6. Data: 2009-12-07 09:20:34
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Zapek" <z...@k...pl> wrote in message news:hfgff1$bc6$1@polsl.pl...
    > Witam.
    > Bo juz brak mi sil.
    Dobic?

    > Pacjent - Honda XR600R 94r.
    Staruszek.

    > Motocykl odpala bez problemow,wkreca sie i schodzi z obrotow jak nalezy.
    > Jednak po zagrzaniu sie dosc czesto gasnie na wolnych obrotach.
    [...]
    > Gdzie teraz szukac przyczyny ???

    Jak chlopek-roztropek, z racji wieku pacjenta, przygladalbym sie raczej
    ukladowi zasilania paliwem, poczawszy od zawartosci zbiornika do
    gaznika/krocca ze szczegolnym uwzglednieniem poziomu paliwa. Przypominam: w
    czasi jazdy z wiekszymi odtwarciami przepustnicy zasilanie idzie dysza
    glowna, na biegu jalowym (jak samam nazwa wskazuje) przez dysze biegu
    jalowego, wiec zbyt niski poziom paliwa w studzience dyszy, np na skutek
    zbyt wolnego splywania do gaznika w czasie jazdy, da efekt jak wyzej.

    PS Tak, wiem, sluchamy coz to zdarzylo sie innym i dlubiemy tak gdzie umiemy
    ;)

    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2009-12-07 11:35:57
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Kefir pisze:
    > Dobic?

    > Staruszek.

    Nie gadaj bzdur matuzalemie - z ktorego roku jestes? :P

> [...]
    > wskazuje) przez dysze biegu jalowego, wiec zbyt niski poziom paliwa w
    > studzience dyszy, np na skutek zbyt wolnego splywania do gaznika w

    A nie ma za nisko ustawionych obrotow biegu jalowego? ;)

    --
    zbigi (i... ;) )

  • 8. Data: 2009-12-07 15:04:05
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal

    > Dobic?
    Mozesz sporbowac w sobote.

    > Staruszek.
    Przy Tobie szczeniak :-]

    > Jak chlopek-roztropek, z racji wieku pacjenta, przygladalbym sie raczej
    > ukladowi zasilania paliwem, poczawszy od zawartosci zbiornika do
    > gaznika/krocca ze szczegolnym uwzglednieniem poziomu paliwa.

    W zasadzie (chyba?) tylko to mi pozostaje.
    Zdemontuje gaznik w wolnej chwili.
    Wyczyszcze,posprawdzam ustawienia.
    Zerkne rowniez do baku/kranika chociaz wydaje mi sie,ze tam jest ok.

> [...]
    >na skutek zbyt wolnego splywania do gaznika w czasie jazdy, da efekt jak

    Czyli idac tym tropem gaznik i dysza wolnych obrotow.
    Rozmawialem z uzytkownikami XR 600 i ponoc te gazniki sa kaprysne i trudne
    do regulacji.
    Zamiana na podcisnieniowy z Dominatora ponoc pomaga.
    No ale skoro kiedys bylo dobrze to i teraz powinno byc ?

    > PS Tak, wiem, sluchamy coz to zdarzylo sie innym i dlubiemy tak gdzie
    > umiemy ;)
    No i jeszcze dodatkowy plus,ze wysylamy do Elseriwsu,ufamy im,placimy.
    A problem pozostaje !!! :-/

    --
    Zapek
    P.S. Dodatkowym problemem jest brak ogrzewania/pradu w garazu (blaszak) :-/

  • 9. Data: 2009-12-07 15:05:43
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Uzytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisal

    > A nie ma za nisko ustawionych obrotow biegu jalowego? ;)

    Nie nie ma ;)
    Poza tym sasiedzi juz zaczynaja mnie lubiec inaczej jak robie cos przy moto
    na ogromnym 3 blokowym osiedlu majac garaz tuz przed balkonami/oknami...

    --
    Zapek

  • 10. Data: 2009-12-07 15:08:28
    Od: n...@s...com

    On Mon, 7 Dec 2009 16:04:05 +0100, "Zapek" <z...@k...pl> wrote:

    >Zapek
    >P.S. Dodatkowym problemem jest brak ogrzewania/pradu w garazu (blaszak) :-/

    Moge Ci sprzedac zippo do odpalenia padliny, 2 problemy za jednym
    zamachem!

    pozdr
    pomocny newrom
    PS. ew. potrzebujesz takiego haczyka, pokaz Ci w sobote.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!