  • 11. Data: 2009-12-07 15:11:46
    Temat: Re: [tech] gasniecie na wolnych obrotach
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    Zapek pisze:
> [...]
    > Jednak po zagrzaniu sie dosc czesto gasnie na wolnych obrotach.
    > Czasami wrecz przy bezposrednim zatrzymaniu sie.
    > Zrobi nagle i szybko"pfff" i koniec. Sugerowalem sie ,ze to wypadanie
    > zaplonu a teraz juz sam nie wiem :-/
    > Nastepnie odpala (przy dobrym ustawieniu kopniaka) za pierwszym strzalem.
    > Co bylo juz zrobione: czyszczony i regulowany gaznik,
    > wywalony automatyczny dekompresator bo sie spierdzielil (gasniecie bylo tak
    > przed jak i po wywaleniu)
    > wymieniona cewka WN z kablem i swieca
    > sprawdzone w Elserwisie : impulsator,cewki magneta i modul (wg.serwisu

    Sprawdź szczelność zaworów ssących. Miałem identyczne "pfff" w hondzie
    xl350 (identyczny konstrukcyjnie silnik) i okazało się ze przyczyną były
    nieszczelne zawory ssące, mieszanka cofała się do gaźnika.

    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/

  • 12. Data: 2009-12-07 15:44:26
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "moonraker" chyba slusznie podpowiedzial:

    >Sprawdź szczelność zaworów ssących. Miałem identyczne "pfff" w hondzie
    >xl350 (identyczny konstrukcyjnie silnik) i okazało się ze przyczyną były
    >nieszczelne zawory ssące, mieszanka cofała się do gaźnika.

    I ta podpowiedz wydaje mi sie bardzo realna.
    A tym samym oczywiscie podpowiedz Eskimosa zeby nie bylo ;)

    Sie sprawdzi lada dzien u zaprzyjaznionego mechanika.

    --
    Zapek

  • 13. Data: 2009-12-08 07:27:07
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    EloU!
    "Zapek" <z...@k...pl> wrote in message news:hfj7po$3am$1@polsl.pl...
    > Użytkownik "moonraker" chyba slusznie podpowiedzial:

    > I ta podpowiedz wydaje mi sie bardzo realna.
    > A tym samym oczywiscie podpowiedz Eskimosa zeby nie bylo ;)
    >
    > Sie sprawdzi lada dzien u zaprzyjaznionego mechanika.

    Chmm. Zalozylem ze zaczales od sprawdzenia zaworow, zwlaszcza przy Twoim
    zasobie doswiadczen ;) i w zestawieniu z faktem ze od tego zawsze sie
    zaczyna. Jesli dopusciles do takiej sytuacji to gaznik i tak bedzie niezle
    zdewastowany. Mialem kiedys okazje ogladac (u Demczuka) szczatek iglicy
    zeszlifowany do polowy standardowej grubosci na skutek 'wrotki' z cylindra.

    weFAQ&v=qvj

  • 14. Data: 2009-12-08 15:46:19
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci

    > Chmm. Zalozylem ze zaczales od sprawdzenia zaworow, zwlaszcza przy Twoim
    > zasobie doswiadczen ;)

    Wygladalo na wypadanie zaplonu.
    Zaczalem od gaznika i elektryki.
    Elektryka troszke kosztowala (Elserwis).
    A zawory - to nic wielkiego.
    W Kawie wymienilem 16sztuk ;)
    Pozniej w malej xr'ce tylko 4.
    Wiec jak teraz wyjdzie,ze trza 2sztuki (plus minus 2) to nie bedzie tragedi
    ;)

    > i w zestawieniu z faktem ze od tego zawsze sie zaczyna.
    Tak moge powiedziec jak sprawdzilem inne rzeczy ;)

    >Jesli dopusciles do takiej sytuacji to gaznik i tak bedzie niezle
    >zdewastowany. Mialem kiedys okazje ogladac (u Demczuka) szczatek iglicy
    >zeszlifowany do polowy standardowej grubosci na skutek 'wrotki' z cylindra.

    Strasz mnie jeszcze bardziej.
    Ale nic to-porobie/potestuje i nowy nabywca bedzie sie cieszyl dlugo
    bezawaryjna jazda;)

    --
    Zapek

  • 15. Data: 2009-12-08 15:52:16
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Zapek pisze:

    > A zawory - to nic wielkiego.
    > W Kawie wymienilem 16sztuk ;)
    > Pozniej w malej xr'ce tylko 4.
    > Wiec jak teraz wyjdzie,ze trza 2sztuki

    16-4-2-0 ???

    Widze przed Toba przyszlosc w dwusuwie.

    Bo chyba nie zrobisz nam tego i nie kupisz sprzeta bez zaworow do remontu ?

    KJ

  • 16. Data: 2009-12-08 19:05:58
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" napisał

    > 16-4-2-0 ??? Widze przed Toba przyszlosc w dwusuwie.
    Zle myslenie ale schemat dobry.
    Nastepna padaka bedzie idealna po prostu :-]
    2T mnie nie kreci ;)

    > Bo chyba nie zrobisz nam tego i nie kupisz sprzeta bez zaworow do remontu
    > ?
    Dla Was moge zrobic wiele !!!

    --
    Zapek

  • 17. Data: 2009-12-08 19:53:58
    Od: n...@s...com

    On Tue, 8 Dec 2009 20:05:58 +0100, "Zapek" <z...@k...pl> wrote:

    >Zle myslenie ale schemat dobry.
    >Nastepna padaka bedzie idealna po prostu :-]

    buhahahahah (haczyk przywiezc w sobote ?)

    >2T mnie nie kreci ;)

    Powiedz lepiej ze nie ogarniasz! :)))
    Detek Cie poniewieral jak dziesieciolatka japcok :-D

    >Dla Was moge zrobic wiele !!!

    a olej sprawdzisz ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 18. Data: 2009-12-08 20:34:18
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał

    > buhahahahah (haczyk przywiezc w sobote ?)

    Haki do otwierania studzienek telefonicznych/kablowych mam w robocie.
    To nie mecz sie bo Amil Cie do bósa nie wezmie z tym zelastwem.
    I wypier.alac z gupotami w mojego watku !!!

    > Powiedz lepiej ze nie ogarniasz! :)))
    > Detek Cie poniewieral jak dziesieciolatka japcok :-D
    Nie zaprzeczam :-] Ja po prostu urodzilem sie dla 4T !!!

    > a olej sprawdzisz ?
    Z przyjemnoscia ?

    --
    Zapek
    P.S. Juz nic nie odpisuj !!! Preclu Ty !!!

  • 19. Data: 2009-12-08 20:58:09
    Od: n...@s...com

    On Tue, 8 Dec 2009 21:34:18 +0100, "Zapek" <z...@k...pl> wrote:

    >Haki do otwierania studzienek telefonicznych/kablowych mam w robocie.

    Ale iksere to lepiej w kanal burzowy odrazu! Masz kompatybilny haczyk
    ?

    >I wypier.alac z gupotami w mojego watku !!!

    O przepraszam, ja tu tylko o waznych sprawach pisze!

    >Nie zaprzeczam :-] Ja po prostu urodzilem sie dla 4T !!!

    A ja myslalem ze dla serwisu i producentow zaworow ;)

    >Z przyjemnoscia ?

    A tego to juz nie wiem.

    pozdr
    newrom

  • 20. Data: 2009-12-08 21:33:50
    Od: Zefir <zefir77@spamerzy_precz_o2.pl>

    Dnia 08-12-2009 o 16:52:16 KJ Siła Słów <K...@n...com> napisał(a):

    > 16-4-2-0 ???
    >
    > Widze przed Toba przyszlosc w dwusuwie.
    >
    > Bo chyba nie zrobisz nam tego i nie kupisz sprzeta bez zaworow do
    > remontu ?

    Spójrzmy na ciąg cyfr: 16, 4, 2, 0. Gdzie ukryła się ósemka? Na pierwszy
    rzut oka w podanym ciągu ósemki nie ma. A kiedy przyjrzymy się uważnie
    jeszcze raz: 16, 4, 2, 0, cyfry osiem nadal nie dostrzeżemy. Ciekawostką
    jest, że sztuczka ta udaje się tylko wtedy, kiedy w ciągu cyfr nie ma
    ósemki.

    Stawiam usługę docierania zaworów do gniazd w dowolnym serwisie na to, że
    następny będzie ośmiozaworowy twin.

    --
    Pzdr.
    Zefir