    From: s...@g...com
    Newsgroups: pl.rec.rowery,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: telefon / gps / mp3 na rower - nokia 5800?
    Date: Mon, 11 May 2009 17:13:32 -0700 (PDT)

    > - w miare odporna konstrukcja
    Siemens M65 ;p
    > da sie wogole jechac z telefonem przypietym do kierownicy i sluchawkami
    > na kablu? nie wadzi jedno drugiemu?
    Da się, bo sam tak jeżdżę - telefon jest w ciasnym pokrowcu zapinanym
    na rzep a sam pokrowiec solidnie przymocowany troczkami do mostka.
    Kabel w niczym nie przeszkadza choć trzeba pamiętać, że chwilami na
    rowerze się staje lub jedzie w pozycji wyprostowanej i jakiś zapas
    długości mieć trzeba, a w sytuacji awaryjnej kabel powinien(nie wiem -
    nie próbowałem) się ładnie z telefonu wypiąć.
    > ponad wszystko, jak sprawdza sie dotykowa klawiatura
    Dotykowa klawiatura na rowerze... szczerze to jakoś nie wróżę
    szczególnej przyszłości takiemu związkowi.

    To takie moje luźne przemyślenia, ale wydaje mi się że jako towarzysz
    na rowerze sprawdził by się jakiś prosty, solidny telefon z
    oprogramowaniem TrekBuddy chociażby i odbiornikiem GPS