  • Data: 2017-09-07 20:49:04
    Temat: Re: telefony z Chin
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-09-07 o 11:36, J.F. pisze:

    >Dokładnie to jest pamięć RAM (2-6GB) na partycję i usługi systemowe.

    Hm, jakis nieulony RAM, z dodatkowa bateryjka/kondensatorem, czy
    partycja systemowa znika po wyjeciu baterii (lub dluzszym
    rozladowaniu) ?
    Czy to tylko forma cache ?

    >Pamięć wewnętrzna wbudowana na aplikacje i pliki multimedialne.
    >Pamięć zewnętrzna np. karta SD na aplikacje i pliki multimedialne.
    >Problemem obecnie jest to że nie każdą aplikację da się przenieść na
    >pamięć zewnętrzną co ogranicza dostępną pamięć wewnętrzną.

    To jest IMO znacznie bardziej skomplikowane w Androidzie :-)

    >Flash jest tylko typem pamięć który może być też robiony w różnych
    >technikach, obecnie najbardziej wydaje są Samsungowe UFS pozwala na
    >jednoczesny zapis i odczyt danych (Full Duplex), podczas gdy eMMC w
    >jednym takcie umożliwia przesyłanie informacji tylko w jedną stronę.
    >To poniekąd zmieniło się w wydaniu 5.1, które wspiera tzw.
    >kolejkowanie komend optymalizujące czasy oczekiwania na dostęp do
    >poszczególnych komórek.
    >https://android.com.pl/images/user-images/pewek/201
    6/04/emmc-ufs-porownanie-predkosc.jpg

    Hm, siegam do zrodla, i jakos nie moge tego samego wyczytac, poza
    samochwaleniem
    http://www.samsung.com/semiconductor/products/flash-
    storage/ufs/

    Jest to na tyle nowe, ze nawet nie chcialo im sie porzadnego pdf
    przygotowac ... albo dla inzynierow jest inna strona :-)

    W kazdym badz razie nie wydaje mi sie, aby to mozna bylo RAM nazwac.

    J.