  • 111. Data: 2009-01-06 19:53:19
    Temat: Re: telewizyjny znaczek pocztowy
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 06.01.2009 Jan Rudziński <j...@a...net> napisał/a:
    > Cześć wszystkim

    > Nie musi. Ale kino leci anamorficznie przy niektórych filmach i na
    > szczęście nic z tym nie robią.
    > Polsat 2, RTL, póki był analogoqwy...

    W sumie imo zdrowe podejście z tym 'Nie musi' i stopniowe emisje aby
    przyzwyczajać do filmowych formatów.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 112. Data: 2009-01-06 20:37:50
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 06 Jan 2009 20:26:10 +0100, Jan Rudziński
    <j...@a...net> wrote:

    >No właśnie chwaliłem TVN Warszawa w sieci Aster, że leci anamorficznie,
    >a tu przerobili. Czarne paski... Nadawca zmienił czy kablówka?

    W UPC jest dalej anamorik.

    -> http://www.look4win.pl/rejestracja.php?polec=jerzu

  • 113. Data: 2009-01-06 21:28:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Uświadamiam Ci tylko że Ty też nie umiesz, a takie dywagacje są funta
    > kłaków nie warte.

    ok, nie ma sprawy.
    Moze w takim razie wypowiedza sie inni - skoro nie ma danych, niech
    zwyciezy demokracja.

    > Oni mają CRT.
    > Zazwyczaj duże tak na oko 27-29 cali.

    ok, nie da sie tego podwazyc.

    > Taki laptop ciągnie średnią konkretnie w dół.

    ROTFL
    to tak jak z tymi zonami - jedna puszczajaca sie regularnie ciagnie srednia
    konkretnie do gory...

    > Beznadziejnie.
    > Objerzałbyś kiedyś SD z dvb-t - straciłbyś złudzenia.

    Na razie lack of money.
    Ale pewnie w niedalekiej przyszlosci bede o tym myslal - dzieki zreszta
    twoim podpowiedziom.

    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 114. Data: 2009-01-06 21:36:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > Na razie lack of money.

    Zaproszenie aktualne, nie zamierzam Cię za demonstrację skasować. ;-)

  • 115. Data: 2009-01-06 22:58:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Zaproszenie aktualne, nie zamierzam Cię za demonstrację skasować. ;-)

    pamiętam i z góry dziekuje.
    Miałem taka nadzieje ze sie jakims czteropakiem wykpie :)

    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.
    Frank Herbert

  • 116. Data: 2009-01-06 23:03:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:06012009.28407590@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > pamiętam i z góry dziekuje.
    > Miałem taka nadzieje ze sie jakims czteropakiem wykpie :)

    O widzisz - czteropak może zdecydowanie poprawić jakość oglądanej tv. ;-)

  • 117. Data: 2009-01-08 23:39:04
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

    > Pewnie to już kilka razy było, ale jak coś jest źle, to nie zawadzi o
    > tym wspomnieć jeszcze raz. Czy ktoś umie wyjaśnić, dlaczego oglądam na TV
    > 16:9 obraz TVP 1 z telewizji "n", i widzę na środku ekranu obrazek
    > panoramiczny (16:9?) zajmujący ze 2/3 ekranu, dookoła czarny margines, a
    > na tym marginesie, nad obrazkiem, zielony punkt i logo TVP 1?
    (...)

    Jest jeszcze jeden powód "psucia" nadawanego obrazu.

    Gdyby w pełni wykorzystać system PAL, nadawać obraz anamorficznie 16:9 -
    okazałoby się, że całe to HD TV nie jest nikomu potrzebne. Co za różnica,
    czy na ekranie jest 576 czy 720 linii. Róznica to tylko 25% - 90% ludzi w
    ogóle jej nie zauważy, z z tych 10%, którzy zauważą - 80% uzna, że 720 linii
    nie jest warte zapłacenia dodatkowych pieniędzy.

    Co więc robią nadawcy?
    Sztucznie psują obraz nadawany w PAL. Obcinają pasmo, nadają "znaczki
    pocztowe" - słowem: "zachęcają" do przesiadki na "nowoczesne platformy
    cyfrowe".

    MN

  • 118. Data: 2009-01-09 00:59:07
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2009-01-09 00:39, Marcin Narzynski napisal (a):
> [...]
    > Sztucznie psują obraz nadawany w PAL. Obcinają pasmo, nadają "znaczki
    > pocztowe" - słowem: "zachęcają" do przesiadki na "nowoczesne platformy

    A jeśli nadawca "psuje" obraz HD (dosyć powszechne w platformach
    cyfrowych), to do czego "zachęca"?
    A jeśli "psuje" jednocześnie HD i SD?

    --
    maciek

  • 119. Data: 2009-01-09 07:46:04
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    Użytkownik "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:gk62qp$tcc$1@news3.onet...
> [...]
    > ogóle jej nie zauważy, z z tych 10%, którzy zauważą - 80% uzna, że 720
    > linii nie jest warte zapłacenia dodatkowych pieniędzy.

    Nie ma jak teorie spiskowe :)
    A policz to samo dla 1080, które jest w praktyce wykorzystywane.

    --
    Wiewior
    j...@f...j.cy

  • 120. Data: 2009-01-09 08:05:11
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

    > A jeśli nadawca "psuje" obraz HD (dosyć powszechne w platformach
    > cyfrowych), to do czego "zachęca"?
    > A jeśli "psuje" jednocześnie HD i SD?

    Oczywiście zachęca do przejrzenia oferty konkurencji. ;)

    MN