  • 21. Data: 2012-01-11 21:00:08
    Temat: Re: ten wspanialy android
    Od: "E52owner" <e...@n...com>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:jei0ra$j18$1@inews.gazeta.pl...

    > A o co chodzi?
    > Masz tel. z otwartym systemem.
    > Funkcjonalność urządzenia faktycznie zależy ot Twojej inwencji,
    > pomysłowości operatora czy producenta urządzenia.
    >
    > Tak jakbyś kupił auto i narzekał na korki w mieście, że są winą auta.

    Co za debilna argumentacja, raczej tak jakbyś zamiast sprawnego
    samochodu z dodatkowymi bajerami, dostał "coś" na kółkach co jeździ, a
    resztę miałbyś sobie dołożyć z części w "markecie"

  • 22. Data: 2012-01-12 08:16:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 11 Jan 2012 22:00:08 +0100, "E52owner" <e...@n...com> wrote:
    > Co za debilna argumentacja, raczej tak jakbyś zamiast sprawnego
    > samochodu z dodatkowymi bajerami, dostał "coś" na kółkach co
    jeździ, a
    > resztę miałbyś sobie dołożyć z części w "markecie"

    Są tacy dla których to jest zaleta. Właśnie nie mogę się doczekać
    kiedy będzie można kupić samochód w taki sposób jak to opisałeś.

    --
    Marek

  • 23. Data: 2012-01-12 12:03:21
    Od: "E52owner" <e...@n...com>

    > jeździ, a
    >
    > Są tacy dla których to jest zaleta. Właśnie nie mogę się doczekać
    > kiedy będzie można kupić samochód w taki sposób jak to opisałeś.

    Ale to nie ma nic wspólnego np ze stanem developerskim oddanego do
    użytku mieszkania, bo wątkodawca napisał, że nie ma podstawowej funkcji,
    czyli np w mieszkaniu nie byłoby okien, albo rur z wodą...

  • 24. Data: 2012-01-12 12:12:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "E52owner" napisał w wiadomości

    >Ale to nie ma nic wspólnego np ze stanem developerskim oddanego do
    >użytku mieszkania, bo wątkodawca napisał, że nie ma podstawowej
    >funkcji, czyli np w mieszkaniu nie byłoby okien, albo rur z wodą...

    Dla jednych podstawowa funkcja, dla innych nieistotna.
    Poniekad idea otwartego systemu w tym lezy ze niektore funkcje beda
    robione przez dodatkowe programy.

    Co do samochodu to od dawna mi sie marzyl taki jak komputery
    pecetowe - kupuje karoserie jaka mi sie podoba, silnik jaki mi sie
    podoba, reszte wyposazenia i wszystko razem skrecam szybko w calosc
    :-)

    J.

  • 25. Data: 2012-01-12 12:29:28
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-01-12 13:03, E52owner wrote:

> [...]
    > użytku mieszkania, bo wątkodawca napisał, że nie ma podstawowej funkcji,
    > czyli np w mieszkaniu nie byłoby okien, albo rur z wodą...

    Rozuemiem, ze ta funkcja jest w iOS, WP, WebOS i Symbianie na dziendobry
    i tylko ten biedny Android jest uposledzony?

    Jak ktos napisal ponizej, okraslenie czy jest to funkcja kluczowa jest
    mocno subiektywne. Mialem taki redial w ktoryms dumbphone SE.
    Skorzystalem z tego moze dwa razy wylacznie z ciekawosci.

  • 26. Data: 2012-01-12 14:29:08
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 12 Jan 2012 13:29:28 +0100, atm <...@v...pl> wrote:

    >Rozuemiem, ze ta funkcja jest w iOS, WP, WebOS i Symbianie na dziendobry
    >i tylko ten biedny Android jest uposledzony?

    akurat w symbianie jest napewno, w większości telefonów bez systemu
    też

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2012-01-12 14:47:16
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-01-12 15:29, dizel wrote:

    > akurat w symbianie jest napewno, w większości telefonów bez systemu
    > też
    >
    > Pozdrawiam

    Bez systemu tak, bo i niewiele mozna tam zdzialac jesli producent nie
    dal tej funkcji. Naprawde nie wiem o co kruszyc kopie w tym temacie -
    jakiejs funkcji nie ma, kilka minut zeby wybrac z marketu aplikacje
    (ktora z reguly ma wiecej ficzerow niz wbuowana) i za chwile jest.
    Ja tej funkcji nie potrzebuje i jestem zadowolony, ze o jedna pozycje w
    menu mam mniej, ktos inny nie wyobraza sobie bez niej zycia wiec wybiera
    z marketu taka, ktora najlepiej spelni jego oczekiwania.

  • 28. Data: 2012-01-12 15:10:53
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-11 19:51, r...@k...pl pisze:

    > A ja od widżetu: Organizer Widget.
    >
    > Będziesz miał na pulpicie spis ostatnich połączeń i sms-ów. Oraz przypominajkę
    > ewentualnie.

    jak kto woli - wystarczy mi, ze pol ekranu zajmuje mi widget z zadaniami :).

    Do sms - uzywam akurat Pansi (bo dobrze mozna pogrupowac wszystkie
    kontakty - wzgl historii czasowej (linia czasu) jak i z konkretnym
    uzytkownikiem.
    Historia telefonow/sms'ow to tylko jdno tapniecie.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 29. Data: 2012-01-12 15:23:52
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-12 13:12, J.F pisze:

> [...]
    > kupuje karoserie jaka mi sie podoba, silnik jaki mi sie podoba, reszte
    > wyposazenia i wszystko razem skrecam szybko w calosc :-)

    marzę o tym :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 30. Data: 2012-01-12 15:45:08
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-12 15:47, atm pisze:

> [...]
    > menu mam mniej, ktos inny nie wyobraza sobie bez niej zycia wiec wybiera
    > z marketu taka, ktora najlepiej spelni jego oczekiwania.

    szkoda, ze niektorych funkcji nie mozna wywalic z telefonu (a producent
    dal per automat - patrz wszelkie facebooki, twitery i inne spolecznosci).
    Trzeba wgrywac nowy system aby sie tego gowna pozbyc - lub ignorowac te
    opcje :/

    --
    pozdr
    Adam (AL)