  • Data: 2009-11-02 23:24:18
    Temat: Re: termometr po lanie?:)
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    T.M.F. pisze:

> [...]
    =128&lang=standard&currency=standard

    > Wszystko zalezy jak sie spojrzy - np. tu:
    > http://www.sklep.propox.com/index.php?d=katalog&k_id
    =125
    > W zakresie cen jakie podalem i od reki.

    To trzeba było od razu pisać, że chodzi o mmnet01 a nie mmnet04. Numerek
    robi różnicę. :)

    BTW: Z tego wątku najbardziej mnie oczarował IgorPlug UDP. Taki Ethernet
    z niczego. Zrobię sobie takiego w wolnej chwili. Czekam już tylko na
    IgorPlug WiFi. :) Czyli nadawanie 802.11b (11Mbps) prosto z atmelka.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/