  • 1. Data: 2009-10-31 07:51:22
    Temat: termometr po lanie?:)
    Od: "Michał" <m...@t...pl>

    witam,
    może ktoś z Was spotkał się z takim wynalazkiem, jak termometr z możliwością
    odczytu temperatury po lanie? wiem, że są proste aplikacje do 1820, ale do
    tego trzeba postawić komputer.
    pozdrawiam
    Michał

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4559
    (20091030) __________

  • 2. Data: 2009-10-31 08:05:42
    Temat: Re: termometr po lanie?:)
    Od: "Piotr D." <r...@1...0.0.1>

    Michał wrote:

    > może ktoś z Was spotkał się z takim wynalazkiem, jak termometr z możliwością
    > odczytu temperatury po lanie? wiem, że są proste aplikacje do 1820, ale do
    > tego trzeba postawić komputer.

    Są czujniki temperatury pracujące z protokołem IP, używa się ich w
    przemyśle (bardzo rzadko) oraz do zdalnego monitorowania parametrów w
    serwerowniach itp. Wygląda to np. tak:
    http://www.akcp.com/company/sensorProbe2.htm

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-10-31 08:51:58
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    W dniu 31.10.2009 08:51, Micha? pisze:
    > witam,
    > mo?e kto? z Was spotka? si? z takim wynalazkiem, jak termometr z mo?liwo?ci?
    > odczytu temperatury po lanie? wiem, ?e s? proste aplikacje do 1820, ale do
    > tego trzeba postawi? komputer.
    > pozdrawiam
    > Micha?

    Chyba najprosiej kupuc jakis modul internetowy -
    http://www.propox.com/products/t_126.html
    i podlaczyc do niego czujnik. Calosc wyjdzie w zakresie 100-200zl i pare
    godzin pracy.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.

  • 4. Data: 2009-10-31 13:34:23
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    Zapraszam na priwa.
    Pomiar do trzech czujników typu ds18x20.
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2009-10-31 18:18:55
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    http://www.ethernut.de

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2009-10-31 18:20:35
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    T.M.F. pisze:

    > Chyba najprosiej kupuc jakis modul internetowy -
    > http://www.propox.com/products/t_126.html
    > i podlaczyc do niego czujnik. Calosc wyjdzie w zakresie 100-200zl i pare
    > godzin pracy.

    Żartujesz, prawda?
    http://www.sklep.propox.com/index.php?d=katalog&k_id
    =128&lang=standard&currency=standard

    Minimalne zamówienie 20 szt i nawet przy tej ilości chcą za sztukę 167
    zł + VAT.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 7. Data: 2009-11-01 13:18:43
    Od: "Darek R." <d...@p...onet.pl>

    Michał pisze:
    > może ktoś z Was spotkał się z takim wynalazkiem, jak termometr z możliwością
    > odczytu temperatury po lanie?

    http://www.cesko.host.sk/IgorPlugUDP/IgorPlug-UDP%20
    (AVR)_eng.htm
    Wymaga odrobiny pracy żeby podczepić do mikrokontrolera czujnik
    temperatury i napisać soft na PC który odbierze wynik pomiaru i
    odpowiednio przetworzy. Rozwiązanie nieco ograniczone, ale przypuszczam,
    że najtańsze możliwe.

    --
    Pozdrawiam,
    Dariusz Rzońca

  • 8. Data: 2009-11-02 12:24:05
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    W dniu 31.10.2009 19:20, Adam Dybkowski pisze:

> [...]
    =128&lang=standard&currency=standard

    > Minimalne zamówienie 20 szt i nawet przy tej ilości chcą za sztukę 167

    Wszystko zalezy jak sie spojrzy - np. tu:
    http://www.sklep.propox.com/index.php?d=katalog&k_id
    =125
    W zakresie cen jakie podalem i od reki.

  • 9. Data: 2009-11-02 23:24:18
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    T.M.F. pisze:

    =128&lang=standard&currency=standard

    > Wszystko zalezy jak sie spojrzy - np. tu:
    > http://www.sklep.propox.com/index.php?d=katalog&k_id
    =125
    > W zakresie cen jakie podalem i od reki.

    To trzeba było od razu pisać, że chodzi o mmnet01 a nie mmnet04. Numerek
    robi różnicę. :)

    BTW: Z tego wątku najbardziej mnie oczarował IgorPlug UDP. Taki Ethernet
    z niczego. Zrobię sobie takiego w wolnej chwili. Czekam już tylko na
    IgorPlug WiFi. :) Czyli nadawanie 802.11b (11Mbps) prosto z atmelka.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 10. Data: 2009-11-03 15:35:00
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > BTW: Z tego wątku najbardziej mnie oczarował IgorPlug UDP. Taki Ethernet
    > z niczego. Zrobię sobie takiego w wolnej chwili. Czekam już tylko na
    > IgorPlug WiFi. :) Czyli nadawanie 802.11b (11Mbps) prosto z atmelka.

    Moze juz nie bedziesz musial dlugo czekac, bo Atmel robi chipy RF, mam
    ich kit Raven (dwa kruki i dynks na USB) i wyglada to niezle. Co prawda
    ZigBee, ale kto wie, moze Igor z tego wyczaruje WiFi :)