  • Data: 2018-01-25 16:51:15
    Temat: Re: test w czasie zatrudniania pracownika
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    > Nigdy nie zatrudnialiśmy technika elektronika. Gdybyśmy jednak szukali
    > to ja bym szukał kogoś, dla kogo elektronika to nie tylko na siłę
    > wyuczony zawód, ale pasja.
    > Pytanie co sam dotychczas zrobił (niech przyniesie, pokaże) według mnie
    > dużo wyjaśni. Ale to nie może być kryterium wykluczające, aby nie
    > przegapić kogoś, kto faktycznie jest dobry, choć nigdy nie czuł potrzeby
    > pobawienia się lutownicą.
    >
    > Nie rozumiem pojęcia ładnie mówi. Jak zapytasz o dobranie R do LEDa to
    > nie da się ładnie mówić nie znając prawa Oma.

    No wlasnie mielismy kandydata ktory na schemacie umial rozpoznac rezystor i
    kondensator ale nic wiecej o ukladzie nie byl w stanie powiedziec.
    Widzac ze sie biedak męczy, dalem mu właśnie "ratunkowo" do policzenia
    opornik do LEDa zasilanego z 5V aby led mial 20mA i mi napisał R = 20mA *
    5V i się podłamałem deczko.

    > Szukaliśmy kiedyś elektronika po studiach. Przyszedł taki, co po
    > pierwsze uważał, że po licencjacie już się jest po studiach, a po drugie
    > na pytanie co praktycznie sam zrobił miał tylko jedną odpowiedź:
    > "Zrobiłem kiedyś zasilacz z mostkiem Gretza." Dokładnie tak się wyrażał
    > - nic, że regulowany, stabilizowany, niestabilizowany, do czego. Jedynym
    > istotnym parametrem zasilacza było, że jest z mostkiem Gretza.

    No wlasnie jest problem i nie wiem za bardzo jak go rozwiazac.