  • Data: 2017-08-03 13:31:58
    Temat: Re: tester
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, August 2, 2017 at 8:59:43 PM UTC+2, slawek wrote:

    > Albo jesteś głupi, albo naiwny, albo kłamiesz.
    >
    > Owszem, różne rzeczy możliwe są. Ale jak ci klient de facto chce
    > przejąć zarządzanie firmą... to mu po prostu firmę sprzedaj.

    Przecież outsourcing fakturowany według czasu pracy jest niczym innym jak wynajęciem
    firmy lub jej części.

    Przyznam, że trochę smutna ta dyskusja jest od jakiegoś czasu. Mam wrażenie, że wielu
    rzeczy sobie po prostu nie uświadamiasz.

    > Wyobraź sobie: przychodzi do ciebie łoś, chce aby twoja firma
    > napisała program.

    Nadążam.

    > Ale stawia warunki. Masz zatrudnić jego
    > bratanka.

    1. Projekt jest finansowany z funduszu wspierającego rozwój zawodowy osób
    niesłyszących. Warunkiem finansowania jest to, aby w projekcie 60% to były osoby
    niesłyszące.

    2. Projekt zawiera dane techniczne podlegające kontroli obrotu. Warunkiem jest to,
    aby wykonawcy mieli obywatelstwo USA.

    3. Zleceniodawca wymaga, aby kadra managerska miała certyfikaty PMP.

    Powtórzę: mam wrażenie, że wielu rzeczy jeszcze nie widziałeś.

    > Aby napisać ten program musisz
    > kupić od teścia łosia komputery. A od jego chrzestnej oprogramowanie.

    Zleceniodawca dał konkretne wymagania techniczne dotyczące środowiska pracy?

    > No i każda decyzja MUSI być konsultowana z owym łosiem.

    Weekly Project Planning Review?

    > Nie wolno ci
    > przyjmować innych zleceń.

    https://www.google.com/search?q=klauzula+o+zakazie+k
    onkurencji+między+przedsiębiorcami+wzór

    Powtórzę: mam wrażenie, że niewiele widziałeś.

    A ponieważ dyskusja nam dryfuje, moglibyśmy ją powoli zawinąć.