    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <on6oof$k5c$1@dont-email.me> <5999e6e8$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <5999f76b$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
    <oner39$ns9$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <f...@g...com>
    <onhado$fev$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <599c43b2$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <599c7e03$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <599e9756$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <o...@l...harvard.local>
    <X...@1...0.0.1>
    <59a03e8a$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: toyota auris hybrid
    Date: Fri, 25 Aug 2017 22:16:50 +0200

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Ja to po prostu jakis dziwny jestem - uwazam, ze jak cie nie stac na
    >telefon za 1000zł to trzeba kupic taki za 400 a nie taki za 1000 na
    >raty.

    Miedzy telefonami za 1000 i 400zl moze byc spora roznica, powodujaca
    to, ze ten za 400 jest znacznie mniej uzyteczny.

    A stac cie ... tylko akurat nie dzis.

    >Tak, tak, jak ktos nie ma kilku stówek na komore ale czai sie na
    >jakies
    >wyzsze modele pewnie sam nie wie po co to juz widze to oszczedzanie
    >na
    >lokacie.

    Nie rozumiesz. Ma te kilka stowek, ale po co je zaraz placic ?
    Niech sobie leza na koncie i procentuja.

    Co prawda przy dzisiejszych procentach, to wiele zysku z tego nie
    bedzie, z trudem na piwo starczy :-)

    Przy samochodzie za kilkadziesiat tysiecy kwota jednak wyzsza...

    >Od powtarzania tych samych zdan argumentów nie przybedzie... :)

    Bo kazdy musi sam rozwazyc co mu sie oplaci.
    Np nie chce sprzedawac auta miesiacami, ani sie przekonac, ze trzeba
    sporo upuscic - tu ma warunki "odsprzedazy" okreslone z gory.

    Gdzies tam jeszcze moze byc kwestia, ze jak auto okaze sie niedobre,
    to sie je oddaje i przestaje placic ... ale u nas to raczej nie
    przejdzie ...

    J.