  • Data: 2017-08-26 05:59:48
    Temat: Re: toyota auris hybrid
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Bo ja mam połowę gotówki przez pół roku i cały produkt a nie
    > odwrotnie.

    Złuda marketingowa.
    Masz dług, masz obowiazki, masz potencjalne kary, masz telefon na ktory cie
    nie stac chociaz mogłes kupic cos tanszego.

    >:-) chyba żartujesz - jak to "wydaje Ci się"
    > Przecież tu trzeba dodać do siebie sumę rat, sprawdzić cenę produktu u
    > innych sprzedawców i widać czy jest drogo czy tanio.
    > Nie jesteś chyba nastolatkiem z gimnazjum, który się łapie na takie
    > promocje :-)

    hahahaha
    Widze ze nie doceniasz "potegi" ludzkiego umysłu.
    To naprawde az tak prosto nei działa.
    Co by zrobil taki ludzik ktory kupuje telefon, nie ma tego tysiaka wolnego
    a nie miałby opcji zakupu na raty?

    > A czym się niby różni samochód o telefonu?

    Cena...

    > Zakładasz, że jak coś na raty to drogo - a jak za gotówkę to taniej.
    > Tymczasem nie zawsze tak jest. Wszystko można sprawdzić i skalkulować.

    Ile ja to sie nasłchałem opowiasci jaki to ktos sobie super tel kupił a
    potem ze łe, te raty trzeba spłacać...
    To nei chodzi o to czy drogo czy tanio tylko o to ze majac w głowie te
    złude ze płace tylko połowe podejmujemy zupełnie inne decyzje konsumenckie.
    Oczywiscie nie wszyscy ale wiekszosc.

    > Wydawanie gotówki w sytuacji gdy możemy to skredytować to zwykła
    > głupota i rozrzutność.

    Dokladnie, lepiej multiplikowac ilosc operacji, rat do spłaty etc.
    Chleb tez na raty? ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo