    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: toyota auris hybrid
    Date: Sat, 26 Aug 2017 03:59:48 +0000 (UTC)
    <on6oof$k5c$1@dont-email.me> <5999e6e8$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <5999f76b$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
    <oner39$ns9$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <f...@g...com>
    <onhado$fev$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <599c43b2$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <599c7e03$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <599e9756$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <o...@l...harvard.local>
    <X...@1...0.0.1>
    <59a03e8a$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <59a085b5$0$660$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Miedzy telefonami za 1000 i 400zl moze byc spora roznica, powodujaca
    > to, ze ten za 400 jest znacznie mniej uzyteczny.

    I tak i nie.
    A po drugie tej uzytecznosci i tak 90% ludzi nie wykorzystuje.

    > A stac cie ... tylko akurat nie dzis.

    Tu jest własnie miedzy nami spór.
    Ja uwazam, ze jak nie masz zeby tego tysiaka wyłozyć to cie po prostu nie
    stac.

    > Nie rozumiesz. Ma te kilka stowek, ale po co je zaraz placic ?
    > Niech sobie leza na koncie i procentuja.

    Chyba nie zauwazyłes ze obecnie wiekszosc kont nie oprocentowanych a lokaty
    po 1-5-2%.
    Z 1000zł przez polroku zarobisz... ile?

    > Co prawda przy dzisiejszych procentach, to wiele zysku z tego nie
    > bedzie, z trudem na piwo starczy :-)

    No o tym własnie pisze!

    > Przy samochodzie za kilkadziesiat tysiecy kwota jednak wyzsza...

    Ale nadal malo znaczaca w kontekscie tego ile przepłacasz dorzucajac
    kolejnego posrednika.

    > Bo kazdy musi sam rozwazyc co mu sie oplaci.
    > Np nie chce sprzedawac auta miesiacami, ani sie przekonac, ze trzeba
    > sporo upuscic - tu ma warunki "odsprzedazy" okreslone z gory.

    I tak i nie.
    Przeciez pisał ktos ze firmy odliczaja za kazda ryske etc.
    Pamietam ze jak oddawałem kiedys firmowke po takim wynajmie z masterleasa
    to ponoc ponad 5kpln odliczyli za jakies ryski itp.

    > Gdzies tam jeszcze moze byc kwestia, ze jak auto okaze sie niedobre,
    > to sie je oddaje i przestaje placic ... ale u nas to raczej nie
    > przejdzie ...

    W jakim sensie niedobre?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie