  • Data: 2017-08-26 16:16:22
    Temat: Re: toyota auris hybrid
    Od: Iguan_007 <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, August 26, 2017 at 11:59:48 PM UTC+10, Budzik wrote:

    > Czyli chce gdzies pojechac, wchodze na jakis serwis i patrze czy ktorys
    > sasiad akurt nie jedzie i pozyczam?

    Tak, ale mozesz sobie tez zarezerwowac samochod z wyprzedzeniem.

    > Czy to na jakies dłuższe okresy?

    > Pozyczałem pare razy auto - nikt nigdy nie zadba o samochód tak jak
    > własciciel. To generuje dodatkowe koszty.

    Z tego co widze oferuja wlascicielowi ubezpieczenie. To w miare nowa sprawa, nie
    slyszalem jeszcze krytyki.

    > Ja to jakis dziwny jestem, jak mnie nie stac na nowe auto to chyba wole
    > jezdzic jakims 5 czy 10 letnim niz bawić się w takie wymiany.

    Co komu pasuje. Gdzies widzialem opracowanie, ze nawet na malym samochodzie tracisz
    $6000 rocznie (utrata wartosci, serwis, ubezpieczenia, rejestracja itd.). Dla kogos
    kto nie potrzebuje czesto samochodu to wyrzucanie pieniedzy w bloto i wtedy taka
    oferta moze byc atracyjna.