  • Data: 2017-08-26 16:40:45
    Temat: Re: toyota auris hybrid
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Iguan_007 i...@g...com ...

    > Tak, ale mozesz sobie tez zarezerwowac samochod z wyprzedzeniem.

    Ale to juz wymaga wiekszej ilosci aut.
    Co sie stanie jak sasiad zarezerwuje a ja bede chciał gdzies jechac?

    > Z tego co widze oferuja wlascicielowi ubezpieczenie. To w miare nowa
    > sprawa, nie slyszalem jeszcze krytyki.

    Ubezpieczenie od kolizji.
    Zawieszenia czy usmarkana tapicerke ubezpieczyc trudniej.
    Pomijam zwyczajny burdel w aucie :)

    > Co komu pasuje. Gdzies widzialem opracowanie, ze nawet na malym
    > samochodzie tracisz $6000 rocznie (utrata wartosci, serwis,
    > ubezpieczenia, rejestracja itd.). Dla kogos kto nie potrzebuje czesto
    > samochodu to wyrzucanie pieniedzy w bloto i wtedy taka oferta moze byc
    > atracyjna.

    6000 dolarów rocznie? O kurde, nie wiedziałem...

    Musze to przeliczyc.
    Kilka lat temu kupiłem multiple za około 10.000 liczac razem z założeniem
    gazu.
    Od tego czasu w naprawy włożyłem jakies 2500.
    Mowisz ze powinienem doliczyc do tego jeszcze 24000 dolarów?

    Ale fakt jest faktem, ze auto wiekowe ale w sumie na aucie z 2012
    kalkulacja wychodzi mi podobnie... :)

    Tak sobie mysle, ze jak ktos potrzebuje naprawde sporadycznie auto to moze
    najtaniej wyjdzie uber?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się