    From: "WoLF" <wolf*delete*@warezarchive.org>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: tpsa nie chce przyjechać by sprawdzićłacze ...
    Date: Tue, 19 Nov 2002 16:08:48 +0000 (UTC)

    D.H z adresu h...@N...gazeta.pl napisał w
    news:arb0jv$st2$1@news.gazeta.pl :

    > No cóż - sprawdź najpierw swój router - byc może coś się rozsypało

    Router trzyma wszystkie ustawienia

    > jak wygląda stan sygnałów na interfejsie do Alcatela ( zgaduję że to
    jakieś
    > V.35 ), poproś o pętle testowe etc.
    > Jeżeli natomiast niezbyt dużo wiesz na temat routerów, interfejsów etc,
    > polecam wynajęcie kogoś, kto się zna.

    Sprawdzało juz dwóch zawodowców:

    Pierwszy - provider kilkunastu wirtualnych serwerów na łaczu 2 MB i
    serwisant sieci wielu firm, doswiadczenie - 6 lat
    Sprawdzanie na routerze Intel 8100 i Radwiz (Pico)

    Drugi - provider ponad stu wirualnych serwerów, świadczacy takze usługi
    kolokacji dla innych providerów na łaczu 10 MB, doswiadczenie - 4 lata
    Sprawdzanie routera Intel przez zdalny pulpit.

    Żadnemu nie udało sie odpalić łacza

    Tepsa przysłała dzisiaj jakiegoś technika z lokalnego BOKu który wpiął
    przywieziony ze sobą router (Cisco), zobaczył ze kontrolki zaswieciły mu sie
    na zielono, więc powiedział, że jest wszystko ok.

    Podobno do Intela i Pico sa potrzebne jakies specjalne ustawienia u tepsy,
    na standartowych Cisco działa, a moje routery - nie.
    No ale Warszawa twierdzi że przestawiła, wobec tego jesli naprawdę
    przestawili, to czy na Cisco kontrolki miały prawo zapalić sie zielono ?

    --
    WoLF
    http://www.warezarchive.org