    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sat, 4 Mar 2017 02:54:00 -0800 (PST)
    Subject: Re: tray
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu piątek, 3 marca 2017 12:59:21 UTC+1 użytkownik w systemie siła 'PO/EU napisał:
    > no niestety to nie to... ogólnie nie znalazłem prawidłowości, po
    > pogmeraniu się czasem pojawia, a po rebocie znów nie ma... nie jest
    > możliwe, żeby wszystkie programy miały ten sam babol...

    w sumie jakos nigdy nad tym trayem sie nie zastanawialem - ja mam wszystkie ikony w
    trayu wlaczone aczkolwiek nie instaluje dziwnych programow)

    ikony jakie mam

    - polaczenie lokalne (przydatna widac czy polaczone)
    - glosnosc (przydatne)
    - bezpieczne usuwanie sprzetu (srednio przydatne bo mam glownie dysk hdd na usb, z
    pendrivami sie certolic troche męka)
    - alerty zabezpieczen systemu windows (raczej wogole nieprzydatne, zapore mam
    wlaczona i niektore programy dodaly w niej wpisy)
    - nvidia gforce eperience (raczej wogole nieprzydatne, mogli sobie chyba darowac albo
    dac cos uzytecznego)
    - htc sync (od mojego telefonu ktory robi mi czasem za modem, ikona chyba wogole
    nieprzydatna ale nie wiem czy jakbym wylaczyl proces polaczenie by wogole dzialalo)
    - panel sterowani sound max (wogole nieprzydatne)

    summa sumarum tylko dwie ikony z tego wydaja sie przydatne - polaczenie i glosnosc) -
    pozostale 5 moze powinien wogole wylaczyc procesami lub ukryc ikony
    (pozniej moze sprawdze ktore moge skillowac na razie zbyt zmeczony)