    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sat, 4 Mar 2017 03:24:05 -0800 (PST)
    Subject: Re: tray
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu sobota, 4 marca 2017 11:54:01 UTC+1 użytkownik fir napisał:

    > w sumie jakos nigdy nad tym trayem sie nie zastanawialem - ja mam wszystkie ikony w
    trayu wlaczone aczkolwiek nie instaluje dziwnych programow)

    > ikony jakie mam
    >
    > - polaczenie lokalne (przydatna widac czy polaczone)
    > - glosnosc (przydatne)
    > - bezpieczne usuwanie sprzetu (srednio przydatne bo mam glownie dysk hdd na usb, z
    pendrivami sie certolic troche męka)
    > - alerty zabezpieczen systemu windows (raczej wogole nieprzydatne, zapore mam
    wlaczona i niektore programy dodaly w niej wpisy)
    > - nvidia gforce eperience (raczej wogole nieprzydatne, mogli sobie chyba darowac
    albo dac cos uzytecznego)
    > - htc sync (od mojego telefonu ktory robi mi czasem za modem, ikona chyba wogole
    nieprzydatna ale nie wiem czy jakbym wylaczyl proces polaczenie by wogole dzialalo)
    > - panel sterowani sound max (wogole nieprzydatne)
    >
    > summa sumarum tylko dwie ikony z tego wydaja sie przydatne - polaczenie i glosnosc)
    - pozostale 5 moze powinien wogole wylaczyc procesami lub ukryc ikony
    > (pozniej moze sprawdze ktore moge skillowac na razie zbyt zmeczony)

    powylaczalem te ikony ale ogolnie nie wiem czy w przypadku xp takie podejscie by
    wszystko wylaczec i minimalizowac jest wlasciwe - ogolnie w moim podejsciu do mojego
    xp od paru lat balagan mi nie przeszkadza potrzebuje tylko wiedziec czy moj system
    jest zdrowy (wydaje sie zdrowy) a zdrowosci i balagan to dwie oddzielne rzeczy (nie
    pokrywaja sie)

    inna rzecz ze win xp jest glupio nieortogonalnie zaprojektowany ale po latach
    uzywanie sie przyzwyczailem i xp wydaje mi sie prosty i moze nawet jakos mile
    przestarzaly w dobrym sensie tego slowa jak jakis dos.. ogolnie jest ok i jestem
    zdowolony (mam jeszcze 10-tke ale rzadko uzywam, zawsze wole pracowac na jakims
    starszym sprzecie to jest jakas taka moja cecha)