  • Data: 2014-08-05 11:15:46
    Temat: Re: twardsze niż Gorila Glass?
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-05 11:07, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    >
    > Piasek jest twardy :-)

    Mówił że w plecaku zanim dojechał nad morze, wiem jedno ma nauczkę bo mu
    mówiłem żeby założył folię ochronną kiedy ja zakładałem.
    Ja w ten sam dzień co kupiłem tablet pojechałem żeby mi założyli folię
    na ekran i nie żałuję. To samo zrobiłem z telefonem tylko tu dałem szkło
    a nie folię.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl