    From: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: uC programujący FPGA
    Date: Mon, 08 Feb 2010 21:45:16 +0000

    On 08/02/2010 17:59, Sebastian Biały wrote:
    > [1] "FPGA" to słowo które opisuje dowolna technologie ukladów
    > programowalnych, niekoniecznie FPGA wlasnie. Sam nie wiem co to być
    > powinno, na razie rozglądam sie ogólnie.

    1. Nie da sie miec jednego wsadu i jakims CS przelaczac rodzaj
    algorytmu? Jak sprytnie napiszesz, to moze zajac niewiele wiecej niz
    jeden algorytm (np: uzyc enable tylko dla jakichs krokow).
    2. Jesli chcesz 'tworzyc' wsady do CPLD/FPGA on-line (wg parametrow
    uzytkownika) to ciezkie zadanie - chyba nikt nie udostepnia sposobu
    kompilacji.
    3. FPGA to sa kosci wiekszej pojemnosci, gdzie config jest ladowany z
    zewnetrznej pamieci/procesora do wewnetrznego SRAM, CPLD to 'mlodszy
    brat', gdzie config jest trzymany w EEPROMie w kosci (i AFAIK nie da sie
    przeprogramowac bez JTAGa).

    --
    Jerry1111