    From: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: uC programujący FPGA
    Date: Mon, 08 Feb 2010 22:13:27 +0000

    On 08/02/2010 22:00, Sebastian Biały wrote:
    > Wiem że są FPGA dynamicznie rekonfigurowane, ale niekoniecznie o to mi
    > chodzi.

    Sa, ale duze. A ja mam wrazenie ze Tobie na mniejszych zalezy.

    > W zasadzie to ja potrzebuje prosty układ kombinatoryczny z fmax
    > ~ 20MHz rekonfigurowalny w dowolny sposób z uC. Czasem z jakimiś
    > przerzutnikami. jesli zagadnienie jest ogólnie trudne, to sprawę
    > pozostaje mi odłozyc na półke na lepsze czasy.

    Ja bym popatrzyl czy da sie jakis 'duzy' algorytm zrobic, z ktorego
    potem metodami 'enable' mozna by wlaczac/wylaczac jakies bloki. Albo
    miec np: dwa 8-bitowe slowa stanu dla kazdej operacji (np: jesli w
    pierwszym bajcie d0=1 to pierwszy krok algorytmu to OR, jesli w drugim
    bajcie d0=1 to pierwszy krok to AND) - cos takiego nie bedzie (za)
    trudne. Ot, takie proste szybkie ALU.

    Jak to masz, to wtedy moglbys by 3-4 rodziny algorytmow zmieniac poprzez
    zmiane stanu kilku pinow. Do EPM570 (CPLD Altery) wejdzie troche kodu (a
    logika na rejestrach konfiguracyjnych nie rozdmucha za bardzo wsadu).

    Duzo masz operacji na tych danych?

    --
    Jerry1111