  • 1. Data: 2009-11-16 13:31:30
    Temat: ubezpieczenie OC taniej
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    Witam. Troche OT, ale moze nikt mnie za to nie pogoni. Przed chwila
    ubezpieczalem sobie samochod (hehe, mercedesa sobie kupilem:)) i z
    kalkulatora ipolisa wyszlo mi najtaniej w AXA. A zeby bylo jeszcze
    taniej wstawilem w formularz numer polisy kolesia jako polecajacego i
    dostalem dodatkowe 50zl znizki:) I w ten sposob roczna skladka za auto
    z dwulitrowym silnikiem wyszla mi 279zl:D Dlatego jesli ktos z Was
    bedzie cos ubezpieczal w AXA to moze sie powolac na moj numer polisy:
    BA/1600422/00 .

    scibor
    czarna perla CBF500

  • 2. Data: 2009-11-16 16:57:54
    Temat: Re: ubezpieczenie OC taniej
    Od: "Dzik" <m...@g...pl>

    Mam nadzieje ze klient uwaznie przeczytal OWU i nie liczylbym na taka
    skladke w przyszlym roku.

    pzdr/Dzik

  • 3. Data: 2009-11-16 17:11:16
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "scibor1" <s...@e...pl> wrote in message
    a.googlegroups.com...
> [...]
    > z dwulitrowym silnikiem wyszla mi 279zl:D Dlatego jesli ktos z Was
    > bedzie cos ubezpieczal w AXA to moze sie powolac na moj numer polisy:

    a jesli my sie powolamy na Twój numer polisy to czy Ty dostaniesz cos
    jeszcze taniej?

    greg

  • 4. Data: 2009-11-16 18:06:29
    Od: nightwatch77 <r...@g...com>

    To chyba wygląda trochę inaczej. Dostajesz zniżkę jak nagonisz co
    najmniej 50 klientów, jeśli nie nagonisz to musisz wyjść na ulicę
    przebrany za wielką świnkę morską i mówić że ubezpieczenia dla Ciebie
    to pikuś.

  • 5. Data: 2009-11-16 18:26:28
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 16 Lis, 19:06, nightwatch77 <r...@g...com> wrote:
    ...<sceptyczne madrosci> ciach

    a nic z tego nie mam:) po prostu chcialem podzielic sie dzisiejszym
    doswiadczeniem zdobytym przy placeniu OC
    niedowiarki niech sobie wejda na www.axadirect.pl i zrobia kalkulacje
    z i bz tego numeru polisy
    ale oczywiscie zrobicie jak chcecie, mam do tego stosunek australijski
    (mnie to wali)

    scibor
    czarna perla CBF500

  • 6. Data: 2009-11-16 19:48:29
    Od: Bredzio <C...@o...pl>

    Dokładnie 2 tygodnie temu dostałem od AXA 50zł za polecenie kumplowi
    ubezpieczyciela, więc w moim mniemaniu aktualna wersja to

    - 50zł upustu dla nowego klienta
    - bon 50zł Sodexo za polecenie dla polecającego

    --
    pozdrawiam
    mb

  • 7. Data: 2009-11-16 20:20:24
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    Tak z ciekawosci poklikalem - wyszlo mi 120 pln drozej niz w link4...
    BTW ciekawe jak Ci wyszlo takie niskie OC jesli mi z wszystkimi znizkami za
    auto 1,8 wyszlo 520 pln

    --
    Tytus
    zólte najszybsze

  • 8. Data: 2009-11-16 20:58:42
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    Tytus pisze:
    > Siemka
    > Tak z ciekawosci poklikalem - wyszlo mi 120 pln drozej niz w link4...
    > BTW ciekawe jak Ci wyszlo takie niskie OC jesli mi z wszystkimi znizkami
    > za auto 1,8 wyszlo 520 pln

    A ile masz lat, jak długo masz prawko, stan cywilny, dzieci, ostatni
    ubezpieczyciel i inne o które pytają ;p

  • 9. Data: 2009-11-16 21:00:30
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-11-16 21:20:24 +0100, "Tytus" <t...@g...pl> said:

    > Tak z ciekawosci poklikalem - wyszlo mi 120 pln drozej niz w link4...
    > BTW ciekawe jak Ci wyszlo takie niskie OC jesli mi z wszystkimi
    > znizkami za auto 1,8 wyszlo 520 pln

    Bo un pewnie ze prowincji...
    ;-)

    de Fresz

  • 10. Data: 2009-11-16 21:12:23
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 16 Lis, 21:58, CUT_INZ <C...@C...pl> wrote:

    > A ile masz lat, jak długo masz prawko, stan cywilny, dzieci, ostatni
    > ubezpieczyciel i inne o które pytają ;p

    :)
    39 / 21 / :( / :):) / PZU -60%
    i prowincja - rzut beretem od rosyjskiej granicy:)

    scibor
    czarna perla CBF500