    From: "Leszek Karlik" <l...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: ubranie ogrzewane
    Date: Sat, 30 Aug 2014 12:20:49 +0200

    On Sat, 30 Aug 2014 09:59:59 +0200, ARO <a...@p...pl> wrote:

    [...]
    > 1. Lajftajm - jak długo działa? Czy jest to badziewie na jeden sezon jak
    > te maty na siedzenia samochodowe z alledrogo?

    Zależy od firmy, moja na razie działa, ale używam dość rzadko.

    > 2. Komfort - czy to jest warte wydatku tych ponad pięciu stów?

    Zdecydowanie tak. Mi podgrzewana elektrycznie kamizelka bardzo się
    sprawdza, aż się zastanawiam nad kupnem akumulatorków litowych żeby
    móc też na narty brać. :-)) Do tego jeszcze podgrzewane manetki i mufki
    na kierownicę i spokojnie można w zimę jeździć.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    http://leslie.hell.pl/