  • Data: 2010-07-16 21:19:55
    Temat: Re: uklad czasowy
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek pisze:
    > Właśnie nie mam zasilania w momencie zwierania , jakbym miął jakieś to pikus
    > .
    > Najpierw ma zasilanie jak ono zaniknie to zewrzyj na 65 s i tyle , dlatego
    > nie mogę tego rozwiązać , oczywiście akumulatorek i po sprawie ale nie o to
    > chodzi.

    No to zewrzyj nMOSem i daj 2 transoptory do bramy - jeden od strony
    zasilania do jej naładowania, drugi od masy do rozładowania. Ewentualnie
    popraw pojemność dodając kilka nF o niskim upływie. Jak będziesz miał
    dobre transoptory, o małym prądzie w stanie "nieprzewodzącym" to minutę
    powinien się ładunek na bramie spokojnie utrzymać a transoptory musisz
    załączyć tylko na kilka ms.

    Michoo