    From: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: umowa ze spoldzielnia
    Date: 15 Jun 2004 18:47:56 GMT

    b...@b...ath.cx wrote:
    > Prowadze ASK ( Amatorska Siec Komputerową ) od 3 lat, którą mam w dwóch
    > blokach.

    A masz zgodę albo umowę ze Spółdzielnią?

    > Po ostatniej wizycie w Spółdzielni dowiedziałem się, że nie mogę już podpinać
    > nowych osób, bo komercyjna sieć podpisała ze Spółdzielnia umowę na wyłączność
    > dostarczania Internetu do m.in. moich budynków.

    Należy skorzystać z uprawnień członka Spni (Ty i wszyscy uczestnicy ASK)
    i wystosować pismo do Zarządu z żądaniem zmiany umowy z siecią komercyjną,
    jak nie pomoże - postępowanie tzw. wewnątrzspółdzielcze czyli Rada
    Nadzorcza i Walne Zgromadzenie. Zarząd spółdzielni jest dla spółdzielni
    a nie dla siebie.

    > Moje pytania brzmią:
    > 1. czy spółdzielnia mogła podpisać taką umowę ? ( nie jest to naruszenie
    > jakiś przepisów dot. monopolu ).

    Trzeba by znać treść umowy, ale generalnie jeśli umowa godzi w dobra
    spółdzielców - to nie. I warto się zainteresować ustawą o zwalczaniu
    nieuczciwej konkurencji - skorzystaj z praw członka Spni i zażądaj
    tekstu umowy.

    Nie wiem jaki jest aktualny stan prawny, www.trzepak.pl?

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-