  • 21. Data: 2020-03-07 21:23:28
    Temat: Re: uwaga na pieszych
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-07 20:07, Przemek Jedrzejczak wrote:
    > Sytuacja jest opisana prawidłowo.
    >
    > To o 2,6 km/h za szybko względem ograniczenia (na prostym odcinku drogi w pobliżu
    kościoła obowiązuje 40 km/h).

    > Ograniczenie prędkości z czegoś wynika (dom starców, przedszkole tu kościół)

    Ze znaku wynika.

    > i zobowiązuje do zachowania szczególnej ostrożności.

    Jak to?

    > Kierowca to zignorował, pojechał szybciej to tego refleks szachisty i wynik znamy.

    Nie wiesz co zrobił

  • 22. Data: 2020-03-07 21:31:22
    Od: andal <a...@a...org>

    On Sat, 07 Mar 2020 18:59:43 +0000, Budzik wrote:

    > Moze kierowca akurat w tym momencie wypatrywał pieszych zza samochodów
    > po drugiej stronie ulicy?

    jak jedziesz to nie spij i obserwuj obie strony drogi

    obserwcja wystarczy, nie musisz "wypatrywac"

  • 23. Data: 2020-03-07 23:09:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 6 Mar 2020 00:32:16 +0100, w <pbdvafw02w9k$.wjq4b2hpc73y$.dlg@40tude.net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > -jak biegly ustalil te 2.6km/h za szybko ?

    Może tak jak ten, któremu pijany pieszy wtargnął na czerwonym, miał kamerkę.
    Niestety :)

    Ciężkie czasy dla posiadaczy kamerek ;)

  • 24. Data: 2020-03-08 07:49:20
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Ze znaku wynika.

    A znak pojawił się tam z jakiegoś powodu prawda?

    --Jak to?

    Tak to. Jeśli organizacja ruchu obniża prędkość dopuszczalną tzn że zachodzą mu temu
    przesłanki i należy zachować szczególną ostrożność.

    --Nie wiesz co zrobił

    Przegial i dostał w dupe. Edukacji suwerena ciąg dalszy

  • 25. Data: 2020-03-08 08:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

    > Ograniczenie prędkości z czegoś wynika (dom starców, przedszkole tu
    > kościół) i zobowiązuje do zachowania szczególnej ostrożności.

    Przyznam ze mnie zaskoczyłes. Kazde ograniczenie czy tylko takie do
    40km/h?
    Mozesz podac odpowiedni przepis ktory narzuca taki obowiazek?
    (pomijam to ze nawet zachowanie szczególnej ostroznosci nie implikuje
    zauwazenia kazdej sooby wychodzacej z kazdej luki pomiedzy samochodami
    ale ustalmy najpierw stan prawny :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 27. Data: 2020-03-08 09:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik andal a...@a...org ...

    > jak jedziesz to nie spij i obserwuj obie strony drogi
    >
    > obserwcja wystarczy, nie musisz "wypatrywac"

    Tak mowi kazdy keywarrior dopóki go taka sytuacja nie spotka i jednak sie
    okaze ze jadac samochodem nigdy nie utrzymujesz 100% koncentracji i 100%
    napiecia przez 100% czasu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 26. Data: 2020-03-08 09:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

    > Sąd taki a nie inny wyrok ustalił na podstawie dostarczonych dowodów.
    > jakie one były? Bo jeśli kierujący oskarżył (lub bronił się że...)
    > pieszego o wtargnięcie - to prędkość pojazdu nie ma znaczenia.

    Moim zdaniem jak najbardziej ma znaczenie o ile byłoby to jakies duze
    przekroczenie. Ale nie o 2km...

    > JEśli
    > jednak kierowca dostał pytanie dlaczego Pan go stuknął? Bo nie
    > widziałem, a ile Pan jechał - minimalnie za szybko - to się nie dziwię.

    Serio? JeĹźeli ktos wychodzi spomiedzy samochodĂłw to niestety musi liczyc
    sie z tym ze kierowcy go nie zauwaza.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 28. Data: 2020-03-08 09:20:21
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-03-08 o 08:00 GMT, Budzik napisał:
    > Użytkownik andal a...@a...org ...

    > Tak mowi kazdy keywarrior dopóki go taka sytuacja nie spotka i jednak
    > sie okaze ze jadac samochodem nigdy nie utrzymujesz 100% koncentracji
    > i 100% napiecia przez 100% czasu...

    I jak już ci się zdarzy kogoś przejechać - płacisz za to. Tak to działa.
    Chciałbyś darmową licencję na zabijanie?

    Mateusz

  • 29. Data: 2020-03-08 10:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

    > I jak już ci się zdarzy kogoś przejechać - płacisz za to. Tak to
    > działa. Chciałbyś darmową licencję na zabijanie?

    Jeżeli dla ciebie potracenie kogoś kto ci wyszedł spomiedzy samochodów
    pod koła jest zabijaniem to ciezko bedzie nam znaleźć platforme
    porozumienia.
    Ale tego typu manipulacje są dobrze widziane na polityce.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 30. Data: 2020-03-08 11:13:57
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-03-08 o 09:59 GMT, Budzik napisał:
> [...]
    > platforme porozumienia.
    > Ale tego typu manipulacje są dobrze widziane na polityce.

    Manipulację w tej chwili uprawiasz ty. Opisujesz teraz przypadek
    samobójcy, a omawiany wypadek takim nie był - bo gdyby był, nie byłoby
    wątpliwości co do nieuchronności zdarzenia. Ja natomiast odnosiłem się
    do twojego tłumaczenia o "nie posiadaniu 100% koncentracji przez 100%
    czasu", jakoby było to jakiekolwiek usprawiedliwienie. Bycie tylko
    człowiekiem nie zwalnia z odpowiedzialności.

    Mateusz