  • 1. Data: 2015-05-11 11:07:36
    Temat: vectone przysłało starter
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    https://www.facebook.com/groups/gsmstarterydoladowan
    ia/

  • 2. Data: 2015-05-11 14:59:54
    Temat: Re: vectone przysłało starter
    Od: h...@g...com

    W dniu poniedziałek, 11 maja 2015 11:07:34 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:
    > https://www.facebook.com/groups/gsmstarterydoladowan
    ia/

    Też dostałem, ale przed doładowaniem hamuje mnie podawanie numeru karty na
    nieszyfrowanej stronie.

    --
    Heniek

  • 3. Data: 2015-05-11 15:01:44
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Też dostałem, ale przed doładowaniem hamuje mnie podawanie numeru karty na
    > nieszyfrowanej stronie.

    doładowania tylko karta?

  • 4. Data: 2015-05-11 15:19:16
    Od: h...@g...com

    W dniu poniedziałek, 11 maja 2015 15:01:41 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:

    > doładowania tylko karta?

    Tak, ale...
    Właśnie ich ponownie odwiedziłem i widzę, że strona jest już szyfrowana.
    może doładuje ;-)
    https://www.vectonemobile.pl/b/doladowanie/krok2.asp

    Heniek

  • 5. Data: 2015-05-11 15:57:03
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 11 May 2015 06:19:16 -0700 (PDT), h...@g...com wrote:

    >Tak, ale...
    >Właśnie ich ponownie odwiedziłem i widzę, że strona jest już szyfrowana.
    >może doładuje ;-)
    >https://www.vectonemobile.pl/b/doladowanie/krok2.as
    px

    Ich doładowania są w terminalach, nie wszędzie ale choćby w Rossmanie,
    potwierdzone info.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2015-05-11 18:35:10
    Od: h...@g...com

    > Ich doładowania są w terminalach, nie wszędzie ale choćby w Rossmanie,
    > potwierdzone info.
    >
    > Pozdrawiam

    Dobrze wiedzieć; dzięki.

    --
    Heniek

  • 7. Data: 2015-05-11 22:31:27
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Tak, ale...
    > Właśnie ich ponownie odwiedziłem i widzę, że strona jest już szyfrowana.
    > może doładuje ;-)
    > https://www.vectonemobile.pl/b/doladowanie/krok2.asp

    dzwoniłem i pytałem o możliwość zakupu doładowania
    podali punkt/kiosk w tesco, i tam niestety nie mieli

  • 8. Data: 2015-05-12 11:53:04
    Od: h...@g...com

    W dniu poniedziałek, 11 maja 2015 22:31:24 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:

    > dzwoniłem i pytałem o możliwość zakupu doładowania
    > podali punkt/kiosk w tesco, i tam niestety nie mieli

    Czyli rozszerzają sieć sprzedaży.
    Będę miał rezerwę do transmisji danych ;-)

    --
    Heniek

  • 9. Data: 2015-05-12 23:09:46
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Czyli rozszerzają sieć sprzedaży.
    > Będę miał rezerwę do transmisji danych ;-)

    udało się kupić w rosmanie

  • 10. Data: 2015-05-13 21:38:48
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2015-05-12 o 23:09, zlotowinfo pisze:

    > udało się kupić w rosmanie

    Cóż takiego oferuje ten operator wirtualny? Wydaje mi się, że nic
    nadzwyczajnego, aby biegać po mieście i szukać starterów? Operator o
    niezbyt dobrej reputacji.